Husk meg
Brukernavn
Passord

Sommerens handleliste

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 19 apr 04, 11:10
Tre mål på de ni siste kampene understreker nok en gang at FFK-ledelsen har bommet kraftig hva offensiv pondus angår. Det er ikke bare tilfeldigheter og uflaks, men mest ferdigheter.
Dadason fikk ikke være med videre, men hvem er enig med meg at det er nettopp han som ville ha scoret på flere av sjansene mot Lillestrøm og RBK? I motsetning til dagens spisser er jo han den eneste vi hadde forrige sesong som har bevist å prestere på nivået i Tippeligaen.
Og hva med å la "Mommo" nå få sjansen, spesielt fremfor Hornseth? Rask, god i lufta og sterk.:D

Vi er sist i Tippeligaen og på vei til å bli "Aalesund - 2004"; spiller jevnt med de fleste, men ikke gode nok innenfor 16-meterne. Overgangsvinduet vil kanskje redde oss, på samme måte som vi sikret opprykket gjennom å hente Dadason i fjor.
Og nå MÅ FFK grave i kassa for å hente spillere som hever laget:
Høyreving: Enerly (West ikke i nærheten av god nok)
Spiss: Tja. "Alle" vil ha en spiss som "skårær mål". Her bør Hansen/Eggen og nå bruke tiden slik de ikke brukte den før sesongstart, nemlig å finne en forsterkning som faktisk er god nok offensivt.

Sterk i trua, men realist!
:ffk:

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 19 apr 04, 11:22
Enig i at Mommo skulle fått sjansen i går. Litt tidlig å avskrive West synes jeg. Vi skal ikke bli noe nytt Aalesund.

---------------------------






Danskeren

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 6

Lagt til: 19 apr 04, 12:11
Jeg syns vi ska ta den lidt med ro... Der er bare spilt to kamper og det var jo ikke dårlige modstandere... De er jo tippet til at toppe serien.. Husk på det! En ting er træningskamper... det kræver tilvænning at spille i Tippeligaen... Selvfølgelig skal vi være realistiske, det bliver en vanskelig sæsong! Det er jeg helt enig i.

Men gi osse West en chance.. Han skal nok bli bra!

:ffk:

---------------------------

Randers og Fredrikstad på vej mod Champions League


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 19 apr 04, 12:40
tror ffk spissene kommer. Det blir nok flere lag som ikke scorer mot Lsk borte og mot rbk. Dette er ingen krise. FFK er i en tilvenningsprosess. Tippeligaen krever raske avsluttninger og både Ringberg, Brenne, Søderstjerna kommer til å lage bra med mål utover i sesongen. Forakter ikke forsterkninger men jeg mener det er andre plasser som er viktigere å forsterke nå. Venstre backplass i hvertfall.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 apr 04, 13:08
Endret: 19 apr 04, 13:11
Syns det blir litt feil å si det, det er ikke bare mot disse 2 siste lagene målene har uteblitt, de har scora lite mål over lang tid nå.

Hvis noe skal hentes inn bør en spiss være første pri, og deretter forsvar.

Mommo bør få sjansen nå, Hornseth virker for redd i avgjørende situasjoner (han ser virkelig angstprega ut), kanske mommo har roen ?

Midtbanen er bra!

:ffk:

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 19 apr 04, 13:14
Ehm... med fare for å være lite oppdatert nå... Får Mommo lov til å spille han da? Arbeidstillatelse og sånn...

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 apr 04, 13:21
Er litt usikker selv, satt på benken sist så jeg regner med det ?

Håper i allefall det :)

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 apr 04, 13:36
Sommerens Handleliste:
- Dagfinn Enerly (Høyre Flanke)
- Erik Mykland (Midtbane)
- + en Goalgetter

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6581

Lagt til: 19 apr 04, 13:54
Når vi ikke hentet Enerly før sesongstart, så er det vel veldig lite sannsynlig at han hentes i sommer - noen måneder før vi kan få han gratis. Da må det i såfall være snakk om en billig overgang, noe jeg ikke tror skjer.

Angående Myggen så er han ute i 5-6 måneder til etter operasjonen, så han er selvsagt uaktuell.

Det vi trenger er en virkelig god spiss. Men tror ikke det blir så veldig lett å få til. Kanskje man skulle grave skikkelig dypt i lommeboka og satse mye på å skrive korttidskontrakt med Steffen Iversen ut sesongen. Han er gratis til sommeren (men havner nok i en annen utlandsk klubb, evt Rosenborg)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 19 apr 04, 14:09
Nå ser det jo ut til at Odd og Brann har skaffa seg to helt ukjente, men allikevel potente spisser. Det er et sjansespill, men å få noen TL klubb til å selge en god spiss midt i sesongen er vel heller tvilsomt?

Vi trenger en høy,rask og sterk forsvarsspiller (en eller annen må snart vinne førsteballen på dødballer imot?)

En kantspiller som kan spille på begge kantene. Det blir nok fort Enerly, for hvis RBK ikke har tenkt til å bruke han (f.eks ved at de kjøper en annen spiller), så er det bedre å "gi`n" bort enn å betale lønna! Det heter å bli fristillt og er ganske vanlig :)

Vi trenger og en spiss som kan vinne baller sammen med Ringberg. Snakk om tabbe å ikke beholde Dadason da gett! Harry, du har solgt smøret før fløta var kjøpt og har fått margarin igjen (fritt etter norske ordtak og folkeviser)!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 19 apr 04, 14:36
Endret: 19 apr 04, 14:38
Syns det er for tidlig å snakke om hvilke spillere som ikke holder mål og hvor vi må ha inn forsterkninger! Vi har kun spilt to kamper og det har vært mot to meget gode lag. Nå må vi gi guttane litt mer tid til å vise hva de er gode for, så tror jeg nok det er flere som kommer til å overraske positivt!:ffk:

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 19 apr 04, 15:55
Endret: 19 apr 04, 15:57
Her er jeg enig med Snæbbuss-aristokrat #78. Det er jo helt på tryne å mase om nye spillere nå! Laget er mer enn godt nok til å overleve i tippeligaen, selv om vi absolutt bør unngå skader på nøkkelspillere (Holdt pusten da Cwartek lå nede for telling i går!!)

Vi har spilt mot tippeligaens to beste lag, og prestert svært godt! Ringberg, Brenne og Hornseth kommer til å putte mye. Det følger jeg meg trygg på. Når bare Stjerna får litt mer kamptrening vil også han bli en goal-getter.

Og i mellomtiden har vi jo Risholt som kan finne på å skåre fra midtbanen :)
I den grad vi trenger forsterkninger er det nok i back-rekke. Gledelig da at Jørgen overbeviste i går! Men jeg frykter som sagt skader blant de fire bak.

Ellers tror jeg han der Dadason var en uspiselig Blære. Ikke rart han byttet klubb hele tiden. Han kunne jo ikke forvente å få fortsette i klubben uten å delta på treningene!? Etter min mening er Ringberg en spiller med mye større potensiale. Dessuten har han de rette holdningene, har vist at han elsker klubben i våre hjerter + jeg tror han kommer til å offre alt i tida framover.

varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 20 apr 04, 00:53
Bare vent ; et mål og ketchup-effekten er i gang. Sprutær inn mål mot Molde og VIF.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340