Den nådeløse virkeligheten i Tippeligaen!
Jeg var på stadion i går og koste meg helt frem til 0-2. Veldig typisk at slikt skjer.
Men FFK har på ingen måte blitt noen kasteball, men vi står fortsatt uten scoring og poeng.
Denne artikkelen er verdt å lese:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=223748
Men FFK har på ingen måte blitt noen kasteball, men vi står fortsatt uten scoring og poeng.
Denne artikkelen er verdt å lese:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=223748
Jeg koser meg også etter 0-2 tapet jeg!!! Det var en BRA kamp av FFK. Synes gutta spilte bra, de rundspilte "norges beste lag" i store perioder. Dette kommer til å gå så det suser! Ikke dårligt å "varme opp" mot de beste lagene først...da kan jo alt bare bli bedre!!
Dæhli er en fornuftig fyr (innimellom), særlig da vi deler mange synspunkter. Synes det var en bra artikkel som peker på det viktigste, å score mål. Som jeg har nevnt i andre tråder til det kjedelige, det hjelper ingenting å spille bra så lenge vi ikke klarer å score. Tilgi min frustrasjon...
Alle forstår nok at det å lage mål, er det som gjelder...uten at du trenger å "forklare" oss det... :o Mitt poeng var: Vi har spilt to kamper mot to veldig bra lag, og klart oss bra. Jeg gleder meg over DET. Vi kunne like godt ha fått skikkelig bank. Det var jo det alle "ekspertene" forventet.
Ja, og neste gang skal vi ha Molde som er tippet som nr. 2-3, og neste gang skal vi ha VIF osv......
Det går ikke ann å tenke slik. Man kjemper om 3 poeng uansett motstander.
Opprinnelig postet av oleberg
Ja, og neste gang skal vi ha Molde som er tippet som nr. 2-3, og neste gang skal vi ha VIF osv......
Jepp...og den eneste måten å få med seg tre poeng på er å score mål! Eggen sa han var bekymret for dette i går, så jeg regner med at han får gjort noe med det. Eller rettere sagt håper jeg han får gjort noe med det...
Vi er jo egentlig enige!! Men det jeg reagerer på er negativiteten. Og mangel på Tålmodighet. Livet for FFK er ikke over etter å ha tapt for Lillestrøm og Rosenborg. Målene kommer!! Fredrikstad begynner å ta poeng med
3-1 seier over Molde til helga!
3-1 seier over Molde til helga!
FFK tåler ikke å få et mål mot seg. slik var det også i 1. divisjon. jeg husker hjemme mot hønefoss, hvor vi fikk et mål mot oss tidlig i 1. omgang. FFK spilte dårlig og skapte ingenting helt til risholt scoret det første målet for FFK. etter det målet spilte de konge. det vi trenger mot molde er det første målet eller et tidlig mål. da spiller jo guttane kongebra!
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Man skal ikke undervurdere den psykologiske effekten av å få et mål imot nei...bare tenk dere skuffelsen mot RBK når man eier hele 1. omgang og RBK scorer rett før pause. Snakk om å få seg en på trynet! Til theodora; håper du har rett og det løsner mot Molde. Det hadde vært skikkelig morro!
scorer FFK løsner det. det kommer til å gi FFK mye selvtillit og det kommer til å gjøre de bedre foran mål
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Klart det løsner! Ikke tvil i mitt lille ffk hjerte! FFK har ikke kommet den lange veien for å være passive deltagere i kampen om poeng. Men nå har de hatt to kamper på å avklimatisere seg, kjenne litt på følelsen av å spille blandt "de store", så nå blir det andre baller.
Etter RBK-kampen er jeg kun sikker på en ting: Vi kommer til å ta MANGE poeng hjemme i år.
Og måla kommer!!! Hvor mange mål har B/G scora i år? Like mange som oss!! De tok sølv i fjor, og rykker ikke ned i år. Vi har spilt 2 kamper, ro ned!
Og måla kommer!!! Hvor mange mål har B/G scora i år? Like mange som oss!! De tok sølv i fjor, og rykker ikke ned i år. Vi har spilt 2 kamper, ro ned!
ffk overlever,er ikke i tvil om det engang...de kommer til å plukke maaange poeng utover...:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
brian west=mipp mipp
HAHAHA
HAHAHA
Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914