Husk meg
Brukernavn
Passord

manglet andre resultater

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04

Lagt til: 19 apr 04, 01:04
er det noen flere enn meg som synes at det godt kunne vært lest opp resultater fra de andre kampene?
kunne også hatt med resultat fra hockey kampen til norge.
ellers er jeg meget imponert over gardens opptreden i pausen:)

---------------------------

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 19 apr 04, 01:45
Ja, resultatet fra Brann - Molde, samt sluttresultatene fra andre kamper, inkludert hockey hadde vel vært greit.

Mulig at Garden tok opp for mye av pausen, slik at det ikke var tid for det, men det er vel normalt at dette leses opp under kampen også.

Nå skal det sies at dette er eneste gangen jeg har vært på stadion hvor dette ikke har skjedd, så jeg vil tro at det var et engangstilfelle...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 19 apr 04, 01:53
Savnet også opplesning av resultater fra de andre kampene.

Angående Garden så var vel det beste pauseunderholdning jeg har sett på en fotballkamp. Veldig bra. Det sies jo fra klubbhold at pauseunderholdningen ikke skal være så god at publikum ikke går til kioskene. Her tror jeg FFK i såfall bommet litt i dag...

En annen ting: var veldig lite fornøyd med monteringen av høytalerne på nye tribunen. Har fått sesongkort på en plass hvor to av høytalerne ødelegger MYE av sikten rundt begge 16-meterne. Var mange som reagerte på dette. Kanskje en idé å heve høytalerne en drøy meter høyere opp, slik at alle ser fint?

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

poppey

Juniorspiller

Ble medlem: 10 jan 04

Lagt til: 19 apr 04, 02:03
Opprinnelig postet av Costanza
En annen ting: var veldig lite fornøyd med monteringen av høytalerne på nye tribunen. Har fått sesongkort på en plass hvor to av høytalerne ødelegger MYE av sikten rundt begge 16-meterne. Var mange som reagerte på dette. Kanskje en idé å heve høytalerne en drøy meter høyere opp, slik at alle ser fint?

er vel ingen ting som er verre enn og irritere seg over at det er ting i veien for det som hender på banen. enda verre blir det hvis det er ett av måla som blir dekka

PISSBOY #1

Bajs är kul :)

epostadresse er jon.kilen@tiscali.no

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914