Riset skryter av Fredrikstad
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article213877.ece
artig lesning
vidar riset er oppe i skyene av Fredrikstad pub.
artig lesning
vidar riset er oppe i skyene av Fredrikstad pub.
---------------------------
1 plass. 2005
yeah....:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Må si meg enig med Vidar.
Jeg hørte riktignok ikke mye til dere, men det skyldes at jeg stort sett sang selv hele kampen igjennom.
Fredrikstadsupporterne bidro til å gjøre dette til en perfekt bortetur for oss. Både gutta(og de flotte jentene) på mets, og de som kom bort å gratulerte oss etter kampen, var akkurat så hyggelige som det man ønsker at det skal være.
Selv politiet var hyggelige.
Takk frekstaguttær, for at dere bidro til å gjøre turen ekstra knall
Jeg hørte riktignok ikke mye til dere, men det skyldes at jeg stort sett sang selv hele kampen igjennom.
Fredrikstadsupporterne bidro til å gjøre dette til en perfekt bortetur for oss. Både gutta(og de flotte jentene) på mets, og de som kom bort å gratulerte oss etter kampen, var akkurat så hyggelige som det man ønsker at det skal være.
Selv politiet var hyggelige.
Takk frekstaguttær, for at dere bidro til å gjøre turen ekstra knall
Og slik bør det være mellom supportergrupper også !
Når vi var på Åråsen forrige runde også så var det rent trivelig å gå gjennom gågata i Lillestrøm. Mange som ønsket velkommen tilbake og alle var i godt humør.
Var jo kjempestemning langs brygga i går, slik liker vi ! Håper at dette fortsetter fremover. Nå var jo Kjernen godt representer også, så publikumslivet var veldig positivt i går. Bortsett fra at vi var helt tyste i perioder av 2 omgang, men ellers var det veldig bra :)
Når vi var på Åråsen forrige runde også så var det rent trivelig å gå gjennom gågata i Lillestrøm. Mange som ønsket velkommen tilbake og alle var i godt humør.
Var jo kjempestemning langs brygga i går, slik liker vi ! Håper at dette fortsetter fremover. Nå var jo Kjernen godt representer også, så publikumslivet var veldig positivt i går. Bortsett fra at vi var helt tyste i perioder av 2 omgang, men ellers var det veldig bra :)
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Ikke noe rart at supporterne til de LSK og RBK har vært så hyggelige.
Hadde nokk vært andre boller dersom FFK hadde vunnet i går eller forrige mandag?
Hadde nokk vært andre boller dersom FFK hadde vunnet i går eller forrige mandag?
Det var da veldig til negative vibber du prøver å dytte inn her da... Jeg gleder meg over at det faktisk går ann å ha en bra tone mellom de forskjellige lagenes suportere.
La oss holde gode tonen. Fint å kunne ta imot både lag og supportere på en positiv måte.
Any given sunday
Vi får se hvor god tonen blir etter vi har vunnet. Klart de er glade og fornøyde etter å ha slått oss.
Ingen liker vel å tape.. FFK tapte, men (de fleste) FFK suporterne var like hyggelige... Og synes det er lekkert for byen at vi har suportere som klarer å oppføre seg.
Opprinnelig postet av oleberg
Ikke noe rart at supporterne til de LSK og RBK har vært så hyggelige.
Det er selvfølgelig lettere å være hyggelig etter at man har vunnet. Men vi prøver da å oppføre oss etter tap også.
Vi hadde nok ikke satt like stor pris på han som hoppet inn på bussen vår for å takke for kampen, men så tror jegheller ikke han hadde gjort det dersom dere hadde vunnet.
Personlig forsøker jeg alltid å ha en god tone til rivaliserende supportere, både før og etter kamp. Uansett resultat.
FFK-fansen og plankehaugen er blant de hyggeligste supporterne jeg har møtt.
På nivå med Celtic-fansen fra skottland og Oddrane
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914