Ang- i morgen og kampen mot RBK
Det er i allefall 15 år siden sist.
Husker i begynnelsen av 80 tallet da jeg startet min supporter karriare og en av første Beograd bortekamper (det var da du var "godkjent" som en del av gjengen). Kvelden før reisen satt jeg og prøvde å kjøre film hva som kommer til å skje og hvordan kommer jeg til å reagere.
I.o.m. at jeg er nå mer enn 20 år eldre og bor på et mer fredelig sted, tenker jeg mer på det hva jeg ønsker meg av morgendagens kamp. og har ønskene mine. Fint om andre som leser dette her kommer med egne ønsker....
Først vil jeg takke FFK for o gi meg mulighet for å se skandinavias desidert beste fotball lag live. I seg selv er dette mer enn nok men pytt pytt her kommer litt til. Jeg ønsker meg 10-12 varmegrader og flommlys som holder hele kampen uten noe brudd.
Uansett resultatet og utfallet av kampen ønsker jeg skikkellig trøkk på stadion hvor vi kan vise FFK gutta at vi støtter dem samme hva som skjer på banen.
Jeg ønsker meg an mer samstemt og ledende Plankehaugen som med sin egasjemang smitter videre og får hele stadion på sine sanger. Og til sist ønsker jeg meg selv en følelse at jeg har gjort alt jeg kunne, at jeg har sunget og stått på til siste sekund og bidrat til en fest som jeg kan vare stolt over .......
Ønsker dere alle lykke til i morgen og måtte bedre lag (les FFK) vinne......
Lover dere masse fine bilder i løpet av morgen kvelden eller mandag ettermiddag.......
Hilsen
Klokan
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av Klokan
Må innrømme at jeg har igjen blitt bitt av basillen og begynner å få "nerver" før kampen.
Husker i begynnelsen av 80 tallet da jeg startet min supporter karriare og en av første Beograd bortekamper (det var da du var "godkjent" som en del av gjengen). Kvelden før reisen satt jeg og prøvde å kjøre film hva som kommer til å skje og hvordan kommer jeg til å reagere.
I.o.m. at jeg er nå mer enn 20 år eldre og bor på et mer fredelig sted, tenker jeg mer på det hva jeg ønsker meg av morgendagens kamp. og har ønskene mine. Fint om andre som leser dette her kommer med egne ønsker....
Først vil jeg takke FFK for o gi meg mulighet for å se skandinavias desidert beste fotball lag live. I seg selv er dette mer enn nok men pytt pytt her kommer litt til. Jeg ønsker meg 10-12 varmegrader og flommlys som holder hele kampen uten noe brudd.
Uansett resultatet og utfallet av kampen ønsker jeg skikkellig trøkk på stadion hvor vi kan vise FFK gutta at vi støtter dem samme hva som skjer på banen.
Jeg ønsker meg an mer samstemt og ledende Plankehaugen som med sin egasjemang smitter videre og får hele stadion på sine sanger. Og til sist ønsker jeg meg selv en følelse at jeg har gjort alt jeg kunne, at jeg har sunget og stått på til siste sekund og bidrat til en fest som jeg kan vare stolt over .......
Lover dere masse fine bilder i løpet av morgen kvelden eller mandag ettermiddag.......
Hilsen
Klokan
Hællæ,håper alle som synger på borte kampene blir med å synger på stadion også!!! Da kan vi bli en av dem beste !!
Ta deg en tur, ned til meg med filmene dine en dag æ,Klokan
Hilsen han med den stor tvn:p
Til alle som sitter på sitta! Plankehaugen kommer til å dra igang:
"Hvor er det vi er fra?"! Dere svarer "Fredrikstad"
osv....
Alle synger "Fredrikstad sha la la!"
Hovedtribunen kan sakte men sikkert dras inn til å bli mer syngende enn de er pr idag!
Macka fra start!
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Macka fra start!
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Vi skulle ha laget en side med slike kollektive sanger og lagt på alle setene på hovedtribunen.
Gledær mæ ille her nå !!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Macka fra start!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Opprinnelig postet av Bever
Opprinnelig postet av Klokan
Må innrømme at jeg har igjen blitt bitt av basillen og begynner å få "nerver" før kampen.
Hilsen
Klokan
Hællæ,håper alle som synger på borte kampene blir med å synger på stadion også!!! Da kan vi bli en av dem beste !!
Ta deg en tur, ned til meg med filmene dine en dag æ,Klokan
Hilsen han med den stor tvn:p
Bever`n ... Vi kan ta det på en fredag eller lørdag kveld. Sifra når det passer....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914