Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva har vi i vente?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Magic18

Juniorspiller

Ble medlem: 07 apr 03

Lagt til: 17 apr 04, 00:58
Endret: 17 apr 04, 00:59
Dette innlegget må ikke misforstås, jeg spør i ren nyskjerrighet, og meningen er ikke å være kritisk.

Da Håkan Söderstjerna skrev under for FFK var det en del blest rundt ham, og han skulle holde høy kvalitet og høyt nivå. Selv hadde jeg stoore forventninger til ham, men syntes ikke han imonerte særlig. En av grunnen til det er selvsagt at han hadde mye skadeproblemer, kom fra et skadeavbrekk og manglet kamptrening.
I enkelte øyeblikk har jeg selvsagt blitt imponert, men ikke i nærheten av hva jeg har blitt av f.eks Risholt.

Håkan sier også stadig vekk i media at han ikke er fornøyd med egne prestasjoner, at han mangler kamptrening, men at han skal komme bare han får kamptrening og blir kvitt "småsmellene".

Derfor lurer jeg egentlig på hva vi har i vente?? Jeg ser det ligger mye "latent" men kommer han til å dominerer FFKs lag? Eller stiller han bare urimelige krav til seg selv som spiller og mener han holder en høyere standard enn det han egentlig gjør?

Som skrevet ovenfor, det er ikke meningen å være kritisk og negativ, men jeg lurer.

---------------------------

#18™

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914