Test av flomlysanlegg
Da jeg kjørte forbi stadion i sta fikk jeg nesten frysninger. Det lyste opp rimelig bra, for å si det pent. Tror ikke det skal bli noen problemer med tv-overføringen ihvertfall. Kjørte videre gjennom byen, og da jeg kom til kråkerøybrua så tittet jeg bort mot stadion, og da ble jeg så å si blendet av lyset. Så ut som jeg skikkelig landemerke her i byen, og det er det jo forsåvidt også. :ffk:
uhhh yeah...niiiice.....spillte kamp på mercur i stad,og hørte lydanlegget rimelig bra også,ser ut som om de har gjort en forbedring på den fronten å:ffk:
---------------------------
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Det kommer til å bli skikkelig show til helga håper jeg ! Skikkelig flomlys, masse mennesker og FFK tar poeng .... Åååhhhhh ... Fotball-orgasme ....
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
sex, fotball og biler
PS:Ford Mustang 40 år i år!!!!
:D:ffk::ffk::ffk:
PS:Ford Mustang 40 år i år!!!!
:D:ffk::ffk::ffk:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Faen det lyste igår...slo ikke av lysa før 23.20 jo....men faen for en deilig følelse.. :) hehe
Ute og kjørte tur igår.. deilig opplevelse og se det bek mørkt ute.. men i det fjerne.. ett gigantisk lyshav, og det hele og alene grunnet FFK I TIPPELIGAEN!!! :ffk:
Ute og kjørte tur igår.. deilig opplevelse og se det bek mørkt ute.. men i det fjerne.. ett gigantisk lyshav, og det hele og alene grunnet FFK I TIPPELIGAEN!!! :ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914