Husk meg
Brukernavn
Passord

Jasså du costanza.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:35
Endret: 16 apr 04, 13:36
Du trodde jeg var utsatt for en aprilspøk du her forleden når jeg som angasjert FFK supporter oppfordrer alle til å forlate stadion før 8 minutter var omme.

Men Mr. Costanza jeg er nok mere innformert enn deg.
Se bare her du....

Men men, alle kan jo ta feil. Eller ikke alle!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:53
"Dersom ytterligere utbedringer skal unngås på Stadion, må hovedtribunen kunne tømmes for tilskuere på åtte minutter."

Mener å huske (uten å gidde å bla meg tilbake i innlegga) at det du skrev i innlegget ditt, var at det var snakk om en slags "hemmelig" test, og dersom resultatene ikke var tilfredsstillende ville FFK bli sendt ned en eller to divisjoner... Enten var det kraftig overdrevet eller muligens en liten aprilspøk likevel...

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:59
Eh....nope, resultatet får vi til søndan, vil det ikke la seg gjennomføre vil det måtte skje utbedringer, og det heter seg slik at hvis ikke Stadion forholdene er godkjent for Tippeligaspill, så kan konsekvensen av det være at laget må spille i første divisjon?

Tror ikke jeg har blitt utsatt for en aprilspøk, den 2 april. Kildene som sa det er trygge og det ser vi i dagens avis. Restriksjoner vil skje om ikke stadion utbedres, noe som må gjøres om ikke vi klarer søndagens test.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 apr 04, 14:21
Endret: 16 apr 04, 14:23
Noe av det du sier er riktig, pss!
men langt fra alt.
Det som kan skje hvis det tar mer enn 8 minutter å tømme hovedtribunen etter kampslutt, er at klubben kan bli pålagt å lage flere rømningsveier fra tribunene, for å få folk raskere ut.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:36
Hva skjer om så ikke blir utbedret? noe jeg regner med at det blir gjort.

Mine påpekelser er ment positivt i den forstand at vi kan spare FFK for unødvendige kostnader, og i tilegg minsker vi Fredrikstad Stadions tilskuerkapasitet, noe i ikke ønsker?

Men det jeg ønesket å påpeke er at costanza avfeide en slik form for "branntest" det nå skal være. Er vi enige da?

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 17 apr 04, 21:23
Hele testen blir litt feilaktig da... Hva skjer dersom FFK skulle vinne kampen? Da vil det jo stå igjen flere 1000 tilhengere som takker og jubler for sine helter i rødt og hvitt, da kan det jo fort ta 30 minutter å tømme tribuna...

Er dette tatt med i beregningen? Blir da følgende melding til publikum annonsert 2 min før kampslutt; "Folkens, grunnet en test berammet av NFF, så må vi dessverre be dere alle om å stikke av så fort dommeren blåser i fløyta, dere har 8 minutter på dere, om så ikke skjer vil det få negative følger for FFK"...

Jeg bare lurer...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 17 apr 04, 21:31
Endret: 17 apr 04, 21:32
tror det blir slik at speaker en liten stund etter kampen sier: "nå starter øvelsen". I avisa her om dagen ble det hvertfall oppfordret til å stå igjen etter kampen, slik at man kunne starte øvelsen når speaker gir beskjed.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914