Husk meg
Brukernavn
Passord

11`eren mot RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:25
Hva tror folket laget blir - eller kanskje lettere sagt, hva ønsker man?

Her er mitt forslag:

---------------- Sørlie --------------------

Pål Andre...Roger H....Jørgen P.....Stian

............Koskela....Risholt................

...Petersen......................Stjerna....

.........Ringberg.......West..................

Tror vi kan overraske RBK med denne lagoppstillingen, og formasjonen.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

mayadan

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:33
Godt mulig at det der er de som starter, men er litt usikker på om Stjerna er klar for å starte en kamp ennå. I tillegg så ser jeg for meg muligheten til å trekke ned Risholt som stopper. Jeg tror heller ikke både Brenne og Hornseth havner på benken.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 16 apr 04, 13:33
Sørlie

Pål Andre
Helland
Jørgen
Stian

Bjørnar
Tero
Risholt
Håkan

Ringberg
Peters

Benken
Fallay
Simen
West
Rotevaten
Hornseth

Arbeidskapasiteten til Peters og bjørnar kan være viktig å ha i leddet mellom midtbanen og angrepet for at vi ikke skal havne for langt bakpå..

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:39
Opprinnelig postet av mayadan
Jeg tror heller ikke både Brenne og Hornseth havner på benken.

Hvis du var på Åråsen en praktfull mandagsettermiddag i April, tror sannelig ikke det er så veldig lenge siden.... så skjønner du kanskje at det er gutter som fortjener en plass på laget foran Brenne og Hornseth. De må nok begynne å levere før de får klippekort på laget.

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:41
Kreativt... :)

Personlig har jeg tro på at det blir 4-4-2 med disse 11:

Sørli (Får minst 1 sjanse til)

Pål Andre
Helland
Pettersen
Vebjørn

West (blir han klar forresten?)
Roger
Koskela
Peters

Ringberg
Brenne (offensiv midtbane)

Håper derimot at Stian kommer inn for Vebjørn, og kanskje til og med Hornseth inn for Ringberg (litt original, men jeg tror litt fart foran er å foretrekke mot RBK

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 16 apr 04, 13:43
Enig med pss. Brenne og Hornseth var så godt som usynlige. Synes Peters virket tent når han fikk sjansen. Dagfinn og West har superfart begge to. Det blir spennende å se hvem Eggen foretrekker.

mayadan

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:46
Endret: 16 apr 04, 13:47
Opprinnelig postet av pss
Hvis du var på Åråsen en praktfull mandagsettermiddag i April, tror sannelig ikke det er så veldig lenge siden.... så skjønner du kanskje at det er gutter som fortjener en plass på laget foran Brenne og Hornseth. De må nok begynne å levere før de får klippekort på laget.

Jeg var på Åråsen ja, og fikk også med meg at de ikke presterte maks. Likevel har jeg vondt for å tro at Eggen vraker begge disse. Om en av de går ut av laget så tror jeg det blir Hornseth.

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:51
Gratulerer da mayadan om du var der....fin tur eller?

Skjønner hva du mener, men hvorfor skal ikke disse to vrakes?

Fortjener ikke Stjerna og Petersen er sjanse nå da.

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:55
Jeg er helt enig i at Peters fortjener en sjanse, men jeg tror det er en smule tidlig for Håkan. Uansett... når han er tilbake i slag kommer han til å bli brukt...

mayadan

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:57
For det første så vet jeg ikke om Stjerna er klar for å starte en kamp ennå. Om han er det så ser jeg gjerne at han starter. Nå er jeg av den oppfatning at både Stjerna og Petersen bør brukes sentralt på midten, og der er det i utgangpunktet ikke plass. I forrige sesong viste begge disse spillerne seg fra sine beste sider i disse posisjonene.

Greit nok som du sier at både Brenne og Hornseth ikke spilte opp mot sitt beste forrige kamp, men godt mulig at de kan gjøre det på søndag.

Ellers så tror jeg treningene denne uken også kan være med på å avgjøre laguttaket, og hva som skjer der vet jeg ingenting om.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 13:58
Vi trenger folk som tør å holde på ballen mot RBK. Respektløse krigere har vi i Kossen og Risholt. Jørgen er knallhard og gjorde sakene sine bra mot LSK. Spiller han sånn utover kan han ikke bli benka.

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:02
Vel vel, uansett så er det vel Eggen som bestemmer, men meninger må man ha. Og diskusjoner lever jeg for. Likevel oppfordrer jeg alle som ikke har kjøpt seg bilett til å løpe ned på aristokraten å kapre de siste biletten som er igjen. Det skal være Tippeliga stemning i byen, og alle, absolutt alle plassene bør være revet bort.

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:05
Gud, som jeg gleder meg. Fredrikstad stadion full til randen badet i flomlys og Rosenborg skal slås. For en fest.

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:07
Var og kjøpte bilett i dag :) Desverre bare ståbiletter igjen, men det går. Gleder meg som en unge.

Må bare igjen få si at dersom det ikke løsner for Ringberg, hadde det vært morro å se Simen og Dag F sammen på topp :)

stenhard

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:12
Hallo! Det løsner for Ringberg. Det må du ha helt klart for deg. Det er bare spørsmål om tid. Han er den fødte måltyv. Spiller ingen rolle om det er bedriftsfotball eller Tippeliga, mannen scorer mål. Vi køddær ikke med Ringberg, gjør vi vel?

Olavesen

Landslagsspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:22
Her er det ikke snakk om å kødde med Ringberg... slapp av... Mente bare å påpeke at ingen har klippekort, og at det dermed åpner for to raske spisser i en kamp eller to... Hornseth, Brenne og til og med/aller helst Brian West??

pss

A-lagspiller

Lagt til: 16 apr 04, 14:30
Ringberg skal spille om han er frisk i alle kampene i år. Han har bevist nok, at han er det fødte måltyv. Så man kamper som mot Haugesund hjemme og Hamkam borte så ser vi klart at han kan avgjøre matcher alene. Da nytter det ikke å ha han på benken. Spørsmålet er ikke om hvem som skal spille på topp! Spørsmålet er hvem som skal spille på topp ved siden av Ringberg. Vi må for all del ikke tvile på Ringbergs kvaliteter for det har han bevist for oss.

Toppskårer i 2003 ( 1 div. 19 mål?)
Toppskårer i 2002 (mange mål 30+?)
Toppskårer i 2001 ( svensk 1.div)

Nei, slutt å tull og si at Ringberg skalø benkes, det er det tetteste jeg har hørt på lenge.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 apr 04, 14:47
Tror KTE vil bruke Vebjørn, for å ha mulighet til å vende spillet fort. Trenger derfor hans langpasning opp til Ringberg, som kan stusse videre til West eller Brenne.
Hvis ikke Ringberg fungerer mot Rosenborg tror jeg han blir byttet ut med Hornseth.
Hvis Søderstjerna kommer inn blir det for Stian Johnsen eller Vebjørn.
Tror også Rotevatn får sjansen, bla. fordi KTE enda ikke har sagt at Sørlie er førstevalg og det faktum at Rotevatn har imponert og Sørlie har spillt greit, men har virket usikker.

Da blir mitt lag:

Rotevatn

Czwartek
Helland
Jørgen P.
Vebjørn

Brian West
Koskela
Risholt
Stian J.

Simen B.
Ringberg

Det som hadde vært interessant hadde vært å kjørt Søderstjerna inn på sentral midtbane i et 4-5-1 system og brukt S. Brenne alene på topp, men det tror jeg ikke KTE vil prøve nå, kanskje senere.
:ffk:

FFK på toppen i 2005

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 16 apr 04, 15:00
Til pss!
Det er ikke slik et laguttak fungerer.
En spiller kan ofte bli bedre av å bli satt på benken en gang i mellom, det letter noe av trykket på en spiller som tilsynelatende har klippekort også.
Derfor har jeg ingen tro på at Ringberg er bankers i alle laguttak i år.
Jeg tror KTE vil variere litt i forhold til hvem vi møter.:ffk:

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 15:15
Skjønner ikke de som ønsker plassere Brenne på benken. Én kamp litt under middels på Åråsen og rett ut? Husk at dette var debuten til Brenne i FFK-drakt, men dette er en spiller jeg tror ofte vil være av FFKs beste spillere. Gutten har god teknik, bra overblikk og pasninger. Er god på defensivt og offensivt (bør bare trene noe på avslutninger) og er slik jeg ser det et soleklart valg.

Stian Johnsen bør også få tillit fra start.

Håkan Söderstjerna starter nok på benken igjen. Siden han ikke engang fikk slippe inn på Åråsen, kan jeg aldri i livet tenke meg at han starter kampen på søndag. Han må nok få to-tre innhopp før han er med i startoppstillingen.

Håper West blir klar.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914