11`eren mot RBK
Her er mitt forslag:
---------------- Sørlie --------------------
Pål Andre...Roger H....Jørgen P.....Stian
............Koskela....Risholt................
...Petersen......................Stjerna....
.........Ringberg.......West..................
Tror vi kan overraske RBK med denne lagoppstillingen, og formasjonen.
---------------------------
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Pål Andre
Helland
Jørgen
Stian
Bjørnar
Tero
Risholt
Håkan
Ringberg
Peters
Benken
Fallay
Simen
West
Rotevaten
Hornseth
Arbeidskapasiteten til Peters og bjørnar kan være viktig å ha i leddet mellom midtbanen og angrepet for at vi ikke skal havne for langt bakpå..
Opprinnelig postet av mayadan
Jeg tror heller ikke både Brenne og Hornseth havner på benken.
Hvis du var på Åråsen en praktfull mandagsettermiddag i April, tror sannelig ikke det er så veldig lenge siden.... så skjønner du kanskje at det er gutter som fortjener en plass på laget foran Brenne og Hornseth. De må nok begynne å levere før de får klippekort på laget.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Personlig har jeg tro på at det blir 4-4-2 med disse 11:
Sørli (Får minst 1 sjanse til)
Pål Andre
Helland
Pettersen
Vebjørn
West (blir han klar forresten?)
Roger
Koskela
Peters
Ringberg
Brenne (offensiv midtbane)
Håper derimot at Stian kommer inn for Vebjørn, og kanskje til og med Hornseth inn for Ringberg (litt original, men jeg tror litt fart foran er å foretrekke mot RBK
Opprinnelig postet av pss
Hvis du var på Åråsen en praktfull mandagsettermiddag i April, tror sannelig ikke det er så veldig lenge siden.... så skjønner du kanskje at det er gutter som fortjener en plass på laget foran Brenne og Hornseth. De må nok begynne å levere før de får klippekort på laget.
Jeg var på Åråsen ja, og fikk også med meg at de ikke presterte maks. Likevel har jeg vondt for å tro at Eggen vraker begge disse. Om en av de går ut av laget så tror jeg det blir Hornseth.
Skjønner hva du mener, men hvorfor skal ikke disse to vrakes?
Fortjener ikke Stjerna og Petersen er sjanse nå da.
Greit nok som du sier at både Brenne og Hornseth ikke spilte opp mot sitt beste forrige kamp, men godt mulig at de kan gjøre det på søndag.
Ellers så tror jeg treningene denne uken også kan være med på å avgjøre laguttaket, og hva som skjer der vet jeg ingenting om.
Må bare igjen få si at dersom det ikke løsner for Ringberg, hadde det vært morro å se Simen og Dag F sammen på topp :)
Toppskårer i 2003 ( 1 div. 19 mål?)
Toppskårer i 2002 (mange mål 30+?)
Toppskårer i 2001 ( svensk 1.div)
Nei, slutt å tull og si at Ringberg skalø benkes, det er det tetteste jeg har hørt på lenge.
Hvis ikke Ringberg fungerer mot Rosenborg tror jeg han blir byttet ut med Hornseth.
Hvis Søderstjerna kommer inn blir det for Stian Johnsen eller Vebjørn.
Tror også Rotevatn får sjansen, bla. fordi KTE enda ikke har sagt at Sørlie er førstevalg og det faktum at Rotevatn har imponert og Sørlie har spillt greit, men har virket usikker.
Da blir mitt lag:
Rotevatn
Czwartek
Helland
Jørgen P.
Vebjørn
Brian West
Koskela
Risholt
Stian J.
Simen B.
Ringberg
Det som hadde vært interessant hadde vært å kjørt Søderstjerna inn på sentral midtbane i et 4-5-1 system og brukt S. Brenne alene på topp, men det tror jeg ikke KTE vil prøve nå, kanskje senere.
:ffk:
FFK på toppen i 2005
Det er ikke slik et laguttak fungerer.
En spiller kan ofte bli bedre av å bli satt på benken en gang i mellom, det letter noe av trykket på en spiller som tilsynelatende har klippekort også.
Derfor har jeg ingen tro på at Ringberg er bankers i alle laguttak i år.
Jeg tror KTE vil variere litt i forhold til hvem vi møter.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Stian Johnsen bør også få tillit fra start.
Håkan Söderstjerna starter nok på benken igjen. Siden han ikke engang fikk slippe inn på Åråsen, kan jeg aldri i livet tenke meg at han starter kampen på søndag. Han må nok få to-tre innhopp før han er med i startoppstillingen.
Håper West blir klar.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
IKKE SETT HAN PÅ BENKEN!!!
MÅLENE KOMMER.
Czwartek
Helland
Jørgen
Stian
West (Bjørnar)
Kosso
Risholt
Simen
Ringberg
Hornseth
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Rotevatn
Czwartek
Helland
Risholt
Jørgen
West
Koskela
Stjerna
Johnsen
Ringberg
Brenne
Jeg plasserer Risholt på midtstopper. Han er en ener på midtbanen, men ved skader må vi sørge for å ha de beste spillerne på banen.
Mener at Jørgen er bedre på venste back en både Hagen og Johnsen.
Tror at Søderstjerna og Koskela kan være en bra kombinasjon på midten, om Håkan er 100% i orden da.
Viktig med fart på kantene mot RBK - West og Johnsen.
Brenne med sin arbeidskapasitet må ta defensivt ansvar fra sin spissposisjon.
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 16 apr 04, 17:01
Endret: 16 apr 04, 17:23
________________Sørlie
Czwartek Helland Pettersen Johnsen
_______Koskela Brenne Risholt
West_______________________Hornseth
________________Ringberg
Jeg tror han vil kjøre mye av det samme som mot LSK, men jeg tror Stian Johnsen vil erstatte Hagen. Først og fremst fordi RBK har en meget rask høyreving i Storflor, noe Stian sannsynligvis vil takle mye bedre en Vebjørn, men også fordi jeg syns ikke Vebjørn var god nok mot LSK. Ellers så tror jeg laget blir det samme som sist.
Lenge leve "hjørnet"!
Er ganske sikker på at 11veren blir:
Sørlie
Czwartek
Helland
Jørgen
Stian
Koskela
Risholt
Søderstjerna
Hornseth
Ringberg
Brenne
:ffk:
FFK på toppen i 2005
Hvis det skulle bli laget, så er jeg ganske fornøyd med det egentlig. Men dersom West er spilleklar, så håper jeg han starter.
Lenge leve "hjørnet"!
Lagoppstillingen er vel ikke 100 %, det er jo trening i morra også, så vidt jeg vet.
FFK på toppen i 2005
Håkan Søderstjerna, Stian Johnsen og Jørgen Pettersen er nye i FFKs startoppstilling mot RBK i forhold til forrige serierunde mot LSK. Brian West trente i dag, og blir sittende på benken fra start søndag.
FFKs lag
FFK starter med følgende 11:
Steinar Sørlie - Pål Andre Czwartek, Roger Helland, Jørgen Pettersen, Stian Johnsen - Tero Koskela, Roger Risholt, Håkan Søderstjerna - Dag Frode Hornseth, Markus Ringberg, Simen Brenne.
På innbytterbenken sitter Anders Rotevatn, Vebjørn Hagen, Magnus Riis, Bjørnar Johannessen, Brian West, Mammadou Diagne Latyr, Christian Petersen
http://www.fredrikstadfk.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20040416/SENIOR/40416003
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
:ffk: -RBK som endte 1-4.
Sørlie: Svak i feltet, direkte ansvar 1 mål, ett annet etter feilberegning i feltet: Karakter 2
"Svarten", brukbar, men hever ikke laget, enkelte ganger gikk det for fort for han. Karakter 4
Helland: Strek i kroppen, beste i forsvaret . 5
Jørgen, svak,markering og passningfeil, direkte skyld i 1 mål. Byttet ut i pausa. Karakter 2
Stian: Jobber ikke godt nok defansiv, forsatt for veil i dueller, byttet ut. Karakter 3.
Håkan: Positiv, trives tydelig på dette nivå. Fortsatt litt rusten , karakter 5.
Terro Koskela: Arbeidsmaur på midtbanen, holder fint TL nivå.
karakter 6
Roger R. Kriger og vinner også styrket forsvaret i 2 omgang. Ny sterk kamp.
Karakter 6
Brenne: Godkjnet, på det jevne , Karakter 5.
Hornseth, holder ikke TL nivå, enda, Vil nok mye , men. Byttet ut .
karakter 3
Ringberg, endelig løsnet måltørken, positiv kamp. Trenger fortsatt å bli tøffere, for å bli den TL spissen alle bør frykte.
Men for et nydelig mål, og for en spenst han har. , karakter 5.
Peters, som kom inn for Jørgen, gikk på midtbanen, grei nok uten på noen måte å markere seg. Karakter 3.
West som kom inn for Hornseth, klarte åmarkere seg med farten, men mangler tydelig noe med å kunne takle den nødvendige tøffheten. Karakter 4.
Vebjørn, inn for Stian. Vel bare takk og farvel.
Karakter 2.
MYe " malurt" her, men håper selvsagt at noen kan overraske meg positivt!!
:p
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914