Et tips til Plankehaugen om forbedringer.
Jeg synes det er helt utrolig bra at Plankehaugen klarer å stable 35 busser på bena til Lillestrøm og det har vært en formidabel oppsving på supporterfronten rundt FFK.
Jeg var på Lillestrøm og har kun en ting å si om opplegget. Jeg mener det er konstruktivt.
Plankehaugens syngende fans ble stående i hjørnet på tribunen, og jeg prøvde å få til en forflytning mot midten. Det var både vanskelig og en liten interesse for. Greit nok, når man først har stelt seg et sted.
Neste gang bør de syngende fra Fredrikstad komme tidligere til arenaen, eller sende noen i forkant, som kan holde av det mest sentrale feltet på tribunen. Midt på og øverst er best etter min mening.
Hadde vi gjørt noe i den retning, ville vi lett kunne fått med hele tribunen seksjonen på sangene.
Vi fikk dårlige plasser i Moss, og det var vel ikke bare Moss FK sin skyld, men det var etter min mening for kort tid fra avgang i Fredrikstad til avspark på Melløs.
Det samme synes jeg om tidspunktet for avreisen til Åråsen, når man ikke har sendt noen til å holde av de beste plassene for de syngende.
Hva synes lederne i Plankehaugen om mitt synspunkt?
Sportslig hilsen jonek.
Jeg var på Lillestrøm og har kun en ting å si om opplegget. Jeg mener det er konstruktivt.
Plankehaugens syngende fans ble stående i hjørnet på tribunen, og jeg prøvde å få til en forflytning mot midten. Det var både vanskelig og en liten interesse for. Greit nok, når man først har stelt seg et sted.
Neste gang bør de syngende fra Fredrikstad komme tidligere til arenaen, eller sende noen i forkant, som kan holde av det mest sentrale feltet på tribunen. Midt på og øverst er best etter min mening.
Hadde vi gjørt noe i den retning, ville vi lett kunne fått med hele tribunen seksjonen på sangene.
Vi fikk dårlige plasser i Moss, og det var vel ikke bare Moss FK sin skyld, men det var etter min mening for kort tid fra avgang i Fredrikstad til avspark på Melløs.
Det samme synes jeg om tidspunktet for avreisen til Åråsen, når man ikke har sendt noen til å holde av de beste plassene for de syngende.
Hva synes lederne i Plankehaugen om mitt synspunkt?
Sportslig hilsen jonek.
Absolutt helt enig med deg , Jonek ! Stemningen på Åråsen denne gang, uansett plassering, var jo upåklagelig . Grunn til at ingen fra sentrale hold dro inn i forvei denne gang, var rett og slett pga at vi hadde masse å styre med her hjemme i forkant, med alle busser o.l. Og vi hadde forventet å være på Åråsen en del tidligere, og reagerte på at såpass mange hadde fått plassert seg når vi først ankom. Dette er noe vi har tenkt på, og forhåpentligvis skal få gjort noe med , spesielt på kamper som denne . For målet vårt må jo være å synes best mulig , og ikke minst høres best mulig på tribunene, og da er plassering ett viktig punkt ! Og når vi først får til dette , så håper vi jo på at flere enn sist vil være med på rop/sang !
Ser frem imot kampen på søndag , og håper at PH feltet er stapp fullt av syngende :o:ffk::ffk::ffk:
Ser frem imot kampen på søndag , og håper at PH feltet er stapp fullt av syngende :o:ffk::ffk::ffk:
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914