Ny spiller til fredrikstad til sommern !?!
Enig med de fleste her. Det er kanskje rart at vi kan si nei til Erik Mykland, men det er helt klart at vi trenger å forsterke både på topp og i den bakre fireren.Midtbanen er egentlig genial.
Risholt på landslaget senest 2005
Risholt på landslaget senest 2005
---------------------------
En ærlig FFK supporter!
Opprinnelig postet av Radoslaw
Jeg vil ha to venstrebacker.
En som går rett inn på laget,
...og en i reserve ! ;)
Slett intet dumt ønske detta, Radek!
Noen ganger føles det som om FFK blir et bedre lag med 10 mann på banen!...
(som om du skulle sagt det selv) he-he
Et gammelt fotball-utrykk er som følger:
Har man orden på forsvaret, kommer angrepssjansene automatisk(så gjelder det å sette dem da)
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg mener en spiss av høyt nivå bør være første prioritet - den mest sårbare og kanskje viktigste posisjon i laget, om man kan si noe slikt.
Yes!
Altså:
2 forsvars-spillere
1 spiss
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Uansett legger dette seg vel bare til ALLE de andre ryktene som har blitt satt ut her på forumet de siste månedene om alle som var "så og si klare" for FFK.
Hadde vært konge med myggen, men tviler på at det er noe som helst hold i at han kommer. (tviler selvfølgelig ikke på at han ble observert på stadion).
Hadde vært konge med myggen, men tviler på at det er noe som helst hold i at han kommer. (tviler selvfølgelig ikke på at han ble observert på stadion).
FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
Nå har jeg vært på ferie uten internett i 2 uker, kommer hjem å tenkte: Nå er vel alle disse dumme ryktene om nye spillere roet seg en del... men nei da..... her er vi i full gang med gjette konkuranse om hvem det kan være, til og med noen som har klart å finne plass til han på laget... ro dere ned litt her da.... jeg for min del tror myggen (hvis det ikke er renspikka tull) var på stadion pga en eller annen kjenning av han. Han har sikkert en venn eller noe blant FFK spillerene/trenerene/lederene og fikk en ommvisning på stadion.
KAn vi ikke snart begynne å respektere det laget som er på laget NÅ ikke som kanskje helt sikkert mest sansynelig (ikke) kommer.....
Jeg for min del er dritt lei alle tullete rykter om nye spillere:mad:
KAn vi ikke snart begynne å respektere det laget som er på laget NÅ ikke som kanskje helt sikkert mest sansynelig (ikke) kommer.....
Jeg for min del er dritt lei alle tullete rykter om nye spillere:mad:
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Synes det er helt ok at det rapporteres om "fristilte stjerner" på stadionbesøk på dette forumet. Dette er et supporterforum, her hører litt rykter og spekulasjoner, løse som faste, hjemme. Ikke noe galt i det, la oss ikke bli for gravalvorlige heller da!
Tror ikke halve Fredrikstad allerede har satt opp Myggen på laget selv om han er observert på Stadion!
Tror ikke halve Fredrikstad allerede har satt opp Myggen på laget selv om han er observert på Stadion!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914