Husk meg
Brukernavn
Passord

Er West god nok?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 15 apr 04, 19:20
Vil ikke virke negativ, og jeg har absolutt tro på at FFK kommer til å klare seg denne sesongen.
Men er West så god som mange vil ha det til. Greit han trenger tid. Og han vil bli god når han får de rette ballene. De rette ballene ja...... Han kan ikke få dem når han står på hæla før pasningen blir slått. Han er nødt for starte, utfordre rom og vise medspillerene hvor han vil ha ballen. Det jeg har sett av ham holder ikke mål etter min mening.
Håper jeg tar feil......

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 15 apr 04, 19:22
Må nesten se ham i minst tre-fire kamper til før jeg kan avsi noen dom. Har tro på ham, men ville hatt enda mer tro på Melo i Tippeligaen...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 15 apr 04, 19:22
Er sinnsykt drøyt å dømme en spiller etter èn kamp, særlig etter en sånn bortekamp, syns vi skal vente litt til før vi i det hele tatt tar denne diskusjonen...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 15 apr 04, 19:28
Enig at det er for tidlig å dømme han, men de tegna jeg så, er etter min mening ikke bra....

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 15 apr 04, 20:05
Er West skadet? Hørte han kjente litt til en strekk mot slutten av LSK kampen, men det setter vel ikke RBK kampen i fare for hans del? Noen som vet noe om situasjonen?

Lenge leve "hjørnet"!

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 apr 04, 20:47
Fføy...for en dum ting å diskuterer. Han hadde en av TL beste _og_ raskeste backer å bryne seg på mot lillestrøm, og parkerte allikevel han ved et par anledninger! Et genialt kjøp spør du meg...det er et glimrende angrepsvåpen for et lag som ofte kommer til å bli presset på egen banehalvdel...en så rask spiller kan jo lage målsjanser av en helt "ordinær" stikkpasning eller klarering fra egen 16-meter.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 15 apr 04, 21:27
Alle så farta mot Lillestrøm..hva som bor i ham som spiller for vi se i løpet av de neste 4-5 kampene tenker jeg..

Tror ikke Melo hadde imponert i TL Constanza:ffk:

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 apr 04, 23:20
Alle kan se at Brian West har stor fart.
Det vil antagelig gå enda noen kamper før vi virkelig får se hva han blir verdt for FFK. Han må spilles inn å forstå hvor ballene kommer og også vise medspillerne hvordan han tenker for å starte riktig.
Mot Lillestrøm sto han som oftest stille inntil ballen ble slått, allikevel mener jeg han spillte en god kamp, og var nære ved å parkere sine motspillere ved flere annledninger. Den dagen han får Bjørnars hode for løp blir han ikke lett å stoppe for noen lag.:ffk:

FFK på toppen i 2005

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 00:40
Synes forøvrig West virket som han var flink til å finne medspillere....

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Lagt til: 17 apr 04, 13:32
Når det er sagt, så tror jeg muligens West kommer mer til sin rett som spiss...... Og ikke blir misbrukt som både Tom Freddy Aune og Lars Petter Hansen ble opp igjennom åra.....

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914