Dommere i andre runde!
synd for ham-kam og tromsø. de får terje hauge:D
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
eh..
Jeg ville foretrukket Terje Hauge foran Tom Henning Øvrebø jeg men....
Får håpe at ikke dommeren blir avgjørende på søndag, for om det er tilfelle så tviler jeg på at det blir i ffk`s favør.
Jeg ville foretrukket Terje Hauge foran Tom Henning Øvrebø jeg men....
Får håpe at ikke dommeren blir avgjørende på søndag, for om det er tilfelle så tviler jeg på at det blir i ffk`s favør.
Hauge er vel tross alt den beste dommeren.
Ser vi har fått Øvrebø. Husker med gru da han dømte oss i cup-kampen mot LSK på Stadion i fjor. Var dårligere enn de aller fleste dommerne i 1. divisjon faktisk. Husker det var stående applaus på hovedtribunen da han endelig gav oss vårt første frispark etter en halvtime eller noe...
Men normalt er han av de bedre.
Ser vi har fått Øvrebø. Husker med gru da han dømte oss i cup-kampen mot LSK på Stadion i fjor. Var dårligere enn de aller fleste dommerne i 1. divisjon faktisk. Husker det var stående applaus på hovedtribunen da han endelig gav oss vårt første frispark etter en halvtime eller noe...
Men normalt er han av de bedre.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Hmmm!
Spurte noen andre fotballfrelste her om Tom Henning Øvrebø... han hadde visstnok en tendens til å dømme i RBKs favør ifjor. Det gjorde vel alle da men....
Uansett så er det nok guttane og ikke dommeren som avgjør den kampen :ffk::ffk::ffk:
Spurte noen andre fotballfrelste her om Tom Henning Øvrebø... han hadde visstnok en tendens til å dømme i RBKs favør ifjor. Det gjorde vel alle da men....
Uansett så er det nok guttane og ikke dommeren som avgjør den kampen :ffk::ffk::ffk:
- Fredrikstadgutter våre veier -
jaja...men det finnes værre dommere feks..ROY HELGE OLSEN...aldri sett en så dårlig dommer før...:ffk:
– Og med prestere mener jeg ta poeng. Ikke dette underholdningstullet.
Drillo
Roy Helge Olsen er vel den som har stått for desidert flest flauser i norsk toppfotball i moderne tid, men han kan plutselig være veldig god også. Er helt utrolig dårlig på sitt verste, men kan har også sine dager. Han dømte vel faktisk FFK to ganger i fjor (borte mot Ørn og Sandefjord om jeg ikke husker feil) og klarte seg veldig bra da.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914