Søderstjerna?
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 15 apr 04, 14:28
Hvor er det egentlig blitt av Søderstjerna? Han var jo skadet en stund, men er han det enda?
Hørte Eggen omtale midtbanen som FFK sin styrke på radio her om dagen, og da nevnte han Brenne/Hornseth som naturlige valg på venstre kant. Stian ble også nevnt. I tillegg har vi Roger og Tero på midten, samt West på høyre kant.
Ettersom Roger og Tero fungerer utmerket på midten er nok venstre kant Stjerna sin plass, men når Eggen ikke en gang nevner ham som noe alternativ så blir jeg litt forundret.
Noen som har hørt noe?
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 15 apr 04, 14:31
Endret: 15 apr 04, 14:32
Han har slitt med skader i sesongoppkjøringen, og fått den delvis spolert. Dermed har han ikke nådd toppformen helt enda, men den kommer nok snart! Söderstjerna selv føler at han ikke er klar for hele 90 minutter, og Eggen uttalte at Stjerna kunne ha blitt en slags joker i kampen mot LSK.
Det går nok ikke så altfor lenge før vi ser Stjerna på banen. Synes vi savnet kreativiteten og pasningene hans på midtbane til FFK mot LSK.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Ble medlem: 26 mar 03
Lagt til: 15 apr 04, 14:35
Jeg gleder meg til gjensynet! Og håper du har rett i at det hele bare dreier seg om hans skadefravær i sesongoppkjøringen (ikke noen Welton Melo exit)
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 15 apr 04, 15:13
Jeg stusset også på det... Vi får håpe at det ikke er noe annet en den litt dårlige oppkjøringen, men du skal være rimelig dårlig trent hvis du ikke engang hadde klart 10 min med fotball? Så litt merkelig er det vel?
Welton har forresten signa hos
Seattle Sounders ---------------------------
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ble medlem: 08 des 03
Lagt til: 15 apr 04, 15:26
En ting er sikkert... Vi trenger Stjerna i form... Personlig ville jeg hatt Stian på kanten, men jeg tror vi trenger han som back. Syns Vebjørn gjør for mye rart...
Når stjerna kommer inn er det muligens ikke plass til Brenne/Hornseth på kanten, og da blir det vrient å velge spiss. Syns Brenne er vesentlig bedre, men Hornseth kan muligens score noen mål...
Heldigvis er det KTE som får slite med det her, og ikke jeg!! :)
- !
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 15 apr 04, 15:32
Endret: 15 apr 04, 15:34
Tror Eggen er i stand til å se ut fra treningene om hvem som er i best form. Jeg synes også at Simen og Håkan virker ganske like i måten å spille på, passnings messig en knapp på HS og mulig Simen er litt raskere.
Men de gjør mye likt, tror begge ville gjort det greit både på venstre og som hengende spiss..
Noen som har andre meninger??
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 15 apr 04, 15:36
Simen er bedre enn Håkan defensivt. Begge er også bedre sentralt enn på sidene, men blir spillende på kant pga vi mangler alternativer der og konkurransen sentralt er tøff.
Har fått med meg at det har gått noen rykter i Landskrona om at Håkan skulle være på vei tilbake, men tror ikke det ligger noe i det.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lagt til: 15 apr 04, 15:38
I min mening er Simen helt klart best som hengende spiss. Pasningsfoten er vesentlig bedre en avslutningene, selv om han har et bra skudd. Husker et mål han scoret for Moss, fra langt langt hold... vakkert. Mot god motstand blir vi desverre fort litt defensive, og da blir Målberg liggende alene på topp... Da blir det fort tynt... Jeg hadde absolutt ikke hatt noe imot Stjerna som hengende spiss, men da synes jeg han bør ha to spisser foran seg (a la Roma)... hi hi hi...
- !
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 15 apr 04, 15:49
synes stian skulle blitt bruk på venstre ving og jørgen inn på venstre back. helland og trondsen i midten og selfølgelig czwartek på høyre back. tero, roger på sentral midt og hornseth på høyre. markus og det hadde vært morsomt å sett brian west helt på topp. brenne må jo inn han også. vi kan jo søke om å spille med 12 spillere;)
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Ble medlem: 17 mar 04
Lagt til: 15 apr 04, 15:51
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg stusset også på det... Vi får håpe at det ikke er noe annet en den litt dårlige oppkjøringen, men du skal være rimelig dårlig trent hvis du ikke engang hadde klart 10 min med fotball? Så litt merkelig er det vel?
Welton har forresten signa hos Seattle Sounders
Leser her at Welton faktisk tok et friår fra fotballen før han kom til Fredrikstad. Kanskje ikke rart det tok tid før han kom i form da...:rolleyes:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 15 apr 04, 15:56
Hvis Ringberg fortsetter den dårlige trenden kan det faktisk hende han blir satt på benken, og at Brenne og Hornseth blir spisser. Men det skjer nok ikke mot RBK hvertfall.
Jeg mener vi bør starte med følgende 11 mot RBK:
Sørlie
Czwartek
Helland
Jørgen (Tor hvis han blir klar)
Stian
Brenne
Risholt
Koskela
Bjørnar (West hvis han blir klar)
Ringberg
Hornseth
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 29 apr 03
Lagt til: 15 apr 04, 15:57
Jeg tror ikke akkurat at det er Welton som bestemmer hjemme oss familien Melo....
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Ble medlem: 24 feb 04
Lagt til: 15 apr 04, 16:14
Bjørnar har en tendens til å gjøre det bra mot RBK, alle husker vel bulldozer effekten i Østfodhallen, han parkerte jo høyresiden helt..
Ble medlem: 14 apr 03
Lagt til: 15 apr 04, 16:45
Synes vi bør gi Rotevatn en mulighet. Ellers er jeg enig med ajg. Håper også at Söder kan få sjansen i andre omgang.
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 15 apr 04, 17:22
Er enig med ajg.
Men håper både Tor og West blir klare.
Ellers synes jeg Rotevatn bør få sjansen.
Han spillte jo en glimrende kamp for B-laget mot Sandefjord, men Eggen ser sikkert noe på trening, som vi ikke ser. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 15 apr 04, 17:36
At Søderstjerna kom til å være ute av laget i begynnelsen av sesongen syns jeg har vært ganske opplagt en stund....han er jo langt unna formen og jeg tror ikke vi vil se noe til han før om en månedstid, eventuelt at han før noen minutter mot slutten av kampene. Ellers så syns jeg Stian lukter på en plass i elleveren, og jeg tror han blir byttet med Hagen. Hornseth tror jeg kommer til å spille, er jo ofte sånn at man spiller bra mot tidligere arbeidsgivere. Ellers så blir det nok de samme guttane som mot LSK tror jeg.
Lenge leve "hjørnet"!
Lagt til: 15 apr 04, 17:46
Håper også Hornseth starter. Viktig å ha en spiller til med kapasitet til å score litt. Er dessuten helt enig i at Stian virkelig lukter på en plass blandt de 11
- !
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 15 apr 04, 18:22
Min favorittoppstilling.
Sørlie
Pål A, Roger, Jørgen, Stian
Johannessen/West, Roger, Kosso, Brenne
Hornseth, Ringberg
Dette såfremt ikke Søderstjerna er klar, dersom han er klar flyttes Brenne, eller Kosso over på høyre, og Stjerna får venstresiden.
Macka fra start!
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 15 apr 04, 18:41
Slik stallen er i dag, m.t.p skade o.l, hadde jeg gjerne sett denne startoppstillingen...
Rotevatn
Czwartek
Helland
Jørgen
Hagen
Stian
Risholt
Koskela
Bjørnar (West hvis han blir klar)
Brenne
Ringberg
Men, etter å ha fulgt KTE`s arbeid og kjærlighet til enkeltspillere, tror jeg vi får se denne mot RBK:
S.S
P.C
R.H
J.P
V.H
S.B
R.R
T.K
C.P
M.R
D.F.H
Vi får vente å se...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 15 mar 04
Lagt til: 15 apr 04, 21:49
håper stian får spille istede for hagen. det virker som han vil få ballen så langt vekk som mulig med en gang han har den. samme om han er alene eller presset. virker som han magler litt selvtillit
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
06/10/2024 22:02 | 2001f914