Søderstjerna?
Hørte Eggen omtale midtbanen som FFK sin styrke på radio her om dagen, og da nevnte han Brenne/Hornseth som naturlige valg på venstre kant. Stian ble også nevnt. I tillegg har vi Roger og Tero på midten, samt West på høyre kant.
Ettersom Roger og Tero fungerer utmerket på midten er nok venstre kant Stjerna sin plass, men når Eggen ikke en gang nevner ham som noe alternativ så blir jeg litt forundret.
Noen som har hørt noe?
Det går nok ikke så altfor lenge før vi ser Stjerna på banen. Synes vi savnet kreativiteten og pasningene hans på midtbane til FFK mot LSK.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Welton har forresten signa hos Seattle Sounders
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Når stjerna kommer inn er det muligens ikke plass til Brenne/Hornseth på kanten, og da blir det vrient å velge spiss. Syns Brenne er vesentlig bedre, men Hornseth kan muligens score noen mål...
Heldigvis er det KTE som får slite med det her, og ikke jeg!! :)
- !
Men de gjør mye likt, tror begge ville gjort det greit både på venstre og som hengende spiss..
Noen som har andre meninger??
Har fått med meg at det har gått noen rykter i Landskrona om at Håkan skulle være på vei tilbake, men tror ikke det ligger noe i det.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
- !
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Jeg stusset også på det... Vi får håpe at det ikke er noe annet en den litt dårlige oppkjøringen, men du skal være rimelig dårlig trent hvis du ikke engang hadde klart 10 min med fotball? Så litt merkelig er det vel?
Welton har forresten signa hos Seattle Sounders
Leser her at Welton faktisk tok et friår fra fotballen før han kom til Fredrikstad. Kanskje ikke rart det tok tid før han kom i form da...:rolleyes:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Jeg mener vi bør starte med følgende 11 mot RBK:
Sørlie
Czwartek
Helland
Jørgen (Tor hvis han blir klar)
Stian
Brenne
Risholt
Koskela
Bjørnar (West hvis han blir klar)
Ringberg
Hornseth
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Men håper både Tor og West blir klare.
Ellers synes jeg Rotevatn bør få sjansen.
Han spillte jo en glimrende kamp for B-laget mot Sandefjord, men Eggen ser sikkert noe på trening, som vi ikke ser. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Lenge leve "hjørnet"!
- !
Sørlie
Pål A, Roger, Jørgen, Stian
Johannessen/West, Roger, Kosso, Brenne
Hornseth, Ringberg
Dette såfremt ikke Søderstjerna er klar, dersom han er klar flyttes Brenne, eller Kosso over på høyre, og Stjerna får venstresiden.
Macka fra start!
Rotevatn
Czwartek
Helland
Jørgen
Hagen
Stian
Risholt
Koskela
Bjørnar (West hvis han blir klar)
Brenne
Ringberg
Men, etter å ha fulgt KTE`s arbeid og kjærlighet til enkeltspillere, tror jeg vi får se denne mot RBK:
S.S
P.C
R.H
J.P
V.H
S.B
R.R
T.K
C.P
M.R
D.F.H
Vi får vente å se...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
Opprinnelig postet av pølse
håper stian får spille istede for hagen. det virker som han vil få ballen så langt vekk som mulig med en gang han har den. samme om han er alene eller presset. virker som han magler litt selvtillit
Synes at Stian skal spille på backplass om han skal spille. Flanke/vingspillere bør også ha scoringsferdigheter, jeg mener at Stian ikke klarer å holde hodet kalt når han kommer fri inn i feltet fra kanten. Det har lett for å ende i en krampeaktig passning, eller et halvbra skudd. Som back derimot kan han bruke fart og komme rundt med innlegg. Han mangler enda litt på taklingsstyrke og plasseringsevne, men det kan trenes opp. Også må han dydde innpå litt flere biffer, og løfte masse jern..:p
Grunnen til at jeg tror KTE valgte Hagen mot Lillestrøm og antagelig velger ham mot Rosenborg er fordi Vedbjørn er flink til å slå lange passninger, slik at vi kan komme på raske kontringer.
Rosenborg er et lag det er vanskelig å spille ut, derfor blir det viktig å få til kontring spillet.
Jeg håper også Hornseth spiller. Tror hans bleke innsats mot Lillestrøm bare var av midlertidig karakter. Han vil sikkert heve seg betraktelig mot Rosenborg. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Regner med at det da blir Jørgen Pettersen som får tillit. Alternativt kan Eggen trekke Risholt ned i forsvaret, men synes Jørgen fortjener muligheten. Dessuten trenger vi nok Risholt på midten i denne kampen. Håper West blir fit for fight. Blir nok klassisk 4-4-2 i denne kampen hvor mange må delta disiplinert i det defensive arbeidet. Blir nok en del defensivt arbeid på Ringberg også, så får vi heller ligge igjen med Hornseth eller West på topp, og håpe de kommer i fartsdueller med Erik Hoftun!
Har stort tro på kreative Søder sammen med koskela og roger på midten.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Stian er definitivt et talent, men har ikke erfaring fra høyere nivå enn norsk 2.divisjon, og er ikke en spiller vi bør satse på i startelleveren foreløpig. Misforstå meg rett, han har absolutt talent, men bør ha bevist at han holder høyt nok nivå først.
Hvordan skal han klare å bevise det uten tillit? Synes absolutt Stian bør få spille mange kamper fremover nå, for etter min mening er Stian Johnsen FFKs mest spennende spiller med et stort potensiale. Men som du sier, han trenger erfaring, og den bør han få gjennom tillit i FFK-drakta på TL-nivå.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914