Husk meg
Brukernavn
Passord

Søderstjerna?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03

Lagt til: 15 apr 04, 22:14
Opprinnelig postet av pølse
håper stian får spille istede for hagen. det virker som han vil få ballen så langt vekk som mulig med en gang han har den. samme om han er alene eller presset. virker som han magler litt selvtillit

Synes at Stian skal spille på backplass om han skal spille. Flanke/vingspillere bør også ha scoringsferdigheter, jeg mener at Stian ikke klarer å holde hodet kalt når han kommer fri inn i feltet fra kanten. Det har lett for å ende i en krampeaktig passning, eller et halvbra skudd. Som back derimot kan han bruke fart og komme rundt med innlegg. Han mangler enda litt på taklingsstyrke og plasseringsevne, men det kan trenes opp. Også må han dydde innpå litt flere biffer, og løfte masse jern..:p

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 apr 04, 23:06
Jeg mener også Stian er et bedre alternativ generellt enn Vebjørn Hagen.

Grunnen til at jeg tror KTE valgte Hagen mot Lillestrøm og antagelig velger ham mot Rosenborg er fordi Vedbjørn er flink til å slå lange passninger, slik at vi kan komme på raske kontringer.
Rosenborg er et lag det er vanskelig å spille ut, derfor blir det viktig å få til kontring spillet.

Jeg håper også Hornseth spiller. Tror hans bleke innsats mot Lillestrøm bare var av midlertidig karakter. Han vil sikkert heve seg betraktelig mot Rosenborg. :D:ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 00:11
Nå er det hvertfall klart at Trondsen ikke spiller, men det kom neppe som noen overraskelse.

Regner med at det da blir Jørgen Pettersen som får tillit. Alternativt kan Eggen trekke Risholt ned i forsvaret, men synes Jørgen fortjener muligheten. Dessuten trenger vi nok Risholt på midten i denne kampen. Håper West blir fit for fight. Blir nok klassisk 4-4-2 i denne kampen hvor mange må delta disiplinert i det defensive arbeidet. Blir nok en del defensivt arbeid på Ringberg også, så får vi heller ligge igjen med Hornseth eller West på topp, og håpe de kommer i fartsdueller med Erik Hoftun!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 00:37
Stian er definitivt et talent, men har ikke erfaring fra høyere nivå enn norsk 2.divisjon, og er ikke en spiller vi bør satse på i startelleveren foreløpig. Misforstå meg rett, han har absolutt talent, men bør ha bevist at han holder høyt nok nivå først. Men på den andre siden kan vi vel ikke akkurat si at Vebjørn har forsvart plassen sin heller...en egenskap jeg liker hos Stian er at han er en typisk vingspiller, og kommer seg OFTE alene gjennom på kanten. Flink til å starte.....men han sliter med å holde hodet kaldt i det avgjørende øyeblikket.

Har stort tro på kreative Søder sammen med koskela og roger på midten.

Opprinnelig postet av trigz

Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 00:44
Opprinnelig postet av En Annen Planke
Stian er definitivt et talent, men har ikke erfaring fra høyere nivå enn norsk 2.divisjon, og er ikke en spiller vi bør satse på i startelleveren foreløpig. Misforstå meg rett, han har absolutt talent, men bør ha bevist at han holder høyt nok nivå først.

Hvordan skal han klare å bevise det uten tillit? Synes absolutt Stian bør få spille mange kamper fremover nå, for etter min mening er Stian Johnsen FFKs mest spennende spiller med et stort potensiale. Men som du sier, han trenger erfaring, og den bør han få gjennom tillit i FFK-drakta på TL-nivå.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 16 apr 04, 09:52
Jepp. Dette er et enkelt regnestykke. Inn med Stian, ut med Vebjørn.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914