Tagget nymalt Stadion-vegg
Dette har ikke noe spesielt med at hærverket skjedde på stadion, men det er en uting uansett! At de ikke kan holde seg til områder hvor de faktisk får lov til dette!
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Holters
At de ikke kan holde seg til områder hvor de faktisk får lov til dette!
Ikke misforstå meg nå for jeg synes også at tagging er en uting, men det er vel ingen plasser her i byen hvor man har lov til å tagge vel, eller?
Signatur:
max 250 tegn
"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"
Hvis det skulle sprayes noe på veggene på stadion ville det vært fett om noen av de mange som er virkelig gode på grafittii her i byen laget noe FFK motiver.
Men på forsiden av klubbhuset skal det selvsagt ikke være noe slikt!
Men en ting, "tægging" er ikke det samme som grafitti - som kan være flott kunst. Tagging er jeg sterkt imot fordi det a) er stygt og b) setter grafitti-malere i dårlig lys. For å sitere Pen Jakke "grafitti ække hærverk, det pynter opp". Tagging er å sette tegnet sitt flest mulig steder, for å vise seg fram.. de får ikke min respekt ihvertfall.
For å vri det her en litt konstruktiv vei, hva med å få noen gode grafitti-kunstnere til å pynte deler av den store fine muren med et lekkert fotball-motiv i rødt og hvitt? Noen av de beste i Norge er fra Fredrikstad - kan nevne Code Rock, Spade, Exem og kanskje Sean(?).. Grafitti-malerne får en hel vegg de kan vise fram sine ferdigheter på, mens vi får et nydelig motiv på en ellers hvit og tom mur som uansett vil bli tagget ned.
Update: bjorn hadde visst samme tanken ;) Forresten er det nulltolleranse mot grafitti, og det er kriminelt å lage noe i underganger såvidt jeg vet. Det gjør bare at flere småunger synes det er tøft fordi det er ulovlig og da blir det mye stygge tagger, ikke gjenomførte veggmalerier.. :mad: Kan si mye om det, men skal ikke stjele emnet her :rolleyes:
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
- !
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av Planken
Så ender det opp da med at det blir tagging oppå grafittien...blir bra! :rolleyes:
Hehe, ikke nødvendig vis.. Er en nydelig hel-veggs grafitti, lagd av en av de store midt i moss sentrum, som ikke har en eneste tagg på seg. Og den har vært der 3-4 år tror jeg. Taggerne har vel respekt for de som kan sakene sine. Blir nok noe tagging uansett, men bedre med litt kluss på fargerik og fin vegg enn på en helt hvit en :)
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914