Husk meg
Brukernavn
Passord

Åssen kan vi hjelpe Ringberg?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 apr 04, 01:43
Endret: 15 apr 04, 01:44
Det er vel ikke bare jeg som har lagt merke til at Markus sliter med marginene om dagen, og tydligvis også humøret, han går jo til trening med bøyd hode og ser for det meste innbitt ut når han spiller. Ikke oppdaterer han spillerdagboka si heller. Han er jo tydelig en humørspiller, så det er kanskje på tide med noen lange og høyrøstede "Markus Ringberg scorer mål" til søndag? DJPete er jo en kløpper til å dra igang sanger, så en 5 minutters runde med ringbergsangen hadde vel ikke vært å forakte? Og noe avsindig hyling og roping når navnet hans blir lest opp!

---------------------------

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 15 apr 04, 08:28
Ja, la oss hjelpe Ringberg til scoring. Det er vår viktigste oppgave - nemlig å støtte våre spiller, spesielt i motgang

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 15 apr 04, 08:42
Enig! Si det til alle dere kjenner...få med halve stadion på dette!!!

Vi må støtte Marcus!!! Uforbeholdent!

Frode

- FFK nr. 7 i tippeligan 05

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 15 apr 04, 08:54
Mener på at vi bare sang "Du er vår Ringberg" en gang på Åråsen. "Marcus Ringerberg scorær mål" gikk vel 2-3 ganger. Helt enig i at vi kan bruke disse mye kombinert med noen som går over flere tribuner; "Rød og hvite er de beste" etc. På Åråsen sang vi vel "Syng for Fredrikstad aristokrater" og "For Fredrikstad" mest. Fungerte bra det også.

En annen ting: Synes at vi må synge "Steinar Sørlie står i mål" også, hvis han står da. Har sett i flere medier at han har blitt kalt Fredrikstads svake ledd og at han gjorde en dårlig kamp mot Kanari. Derfor viktig å gi litt ekstra støtte til han også!

- Fredrikstadgutter våre veier -

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 apr 04, 10:53
Tror Ringberg vil komme bedre til sin rett mot Rosenborg. Han trenger bare et mål, og det kommer ofte ved en tilfeldighet og antageligvis allerede på søndag.
Vet ikke om en markant sang aksjon for Ringberg vil slå positivt ut, det kan jo også legge et ekstra press på ham. Tror nok det er bedre at vi bruker alle de nye sangene litt jevnt fordelt og lar djpete dra dem igang.
:eek::eek::ffk:

FFK på toppen i 2005

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 15 apr 04, 12:39
Endret: 15 apr 04, 12:40
Også enig i at vi må la djpete og gjengen dra igang sanger fra et sted. Flere som ikke fulgte oppfordringene til djpete på Åråsen. Bla. da djpete skrek "Gi meg en F" osv. veldig sakte som alltid var den en som tok over å gjorde det fortere. Sånn skal det jo ikke være! Hvis folk vil dra igang bør de, som djpete sa, stille seg sammen med forsangerne.

- Fredrikstadgutter våre veier -

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 15 apr 04, 13:30
Flott tiltak angående Ringberg og Sørlie. Tror det gir dem den ekstra selvtilliten de trenger, i hvert fall når det gjelder Ringberg. Både han og vi vet hva han er god for, han trenger bare et forløsende mål, så kommer resten etter.

Hadde sangtimer med gjennomgang av tekstene før kampstart vært en god id:Dé --> Ikke seriøst med, men noe burde vi gjort slik at flere synger med...

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 apr 04, 14:22
Dette mener jeg er feil fokus.

Det er samme hvem som scårer målene. Markus er viktig for laget, men det er også de andre spillerne (og spissene). Krav om mål fra en enkelt spiller øker bare eventuell prestasjonsangst hos denne spilleren. Det er jo ikke markus alene som skal avgjøre kampene (Selv om han har gjort det mange ganger :)) Vi skal kreve mål av LAGET, så kommer nok Målberg også i form etterhvert.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 15 apr 04, 15:05
Er vel ikke feil fokus vel!
Vi har en spiller som har vært essensiell for FFKs framgang og som sikkert hadde satt pris på litt ekstra støtte for tiden!
Jeg er ganske sikker på at han legger et stort press på seg selv, særlig når han vet det er "umulig" å sette han ut at laget og han har ingen erstattere å gjemme seg bak. Derfor synes jeg han fortjener ekstra oppbacking fra oss på tribunene.
Markus, du har gitt meg det beste fotballminnet noensinne: 3-2 scoringa mot Haugesund! For en scoring, for en macthvinner, for en jubel og for en mittuke-fest det ble!

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 15 apr 04, 15:42
det er ikke feil fokus!

scorer ringberg mot rbk får ikke bare markus selvtillit, men også hele FFK! det er en prestasjon å scoremot ett av de beste lagene i TL og score mot rbk gjør FFK mer enn helhjerta. hvorfor ikke oppmuntre den store goalgetteren til å score FFKs første mål i TL.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 15 apr 04, 15:49
Nå misforstår dere mitt innspill. Alle vet at Ringberg er viktig for FFK,. Og det er klart at vi skal støtte han. Men som TgfkaFFK skriver så legger nok Markus stort press på seg selv i disse dager.

Det skal være gøy å spille fotball, og det er også når man har det gøy på banen at man skårer. Derfor skal ikke vi legge mer press på Markus enn det han legger på seg selv allerede for å skåre. Målene hans kommer, det er jeg sikker på, men det er ikke sikkert de kommer allerede på søndag. Kanskje gir Markus i stedet en viktig assist til Brenne som putter på hel volly :)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 15 apr 04, 15:51
Det blir helt feil å si at det er "umulig" å sette ut Ringberg.
Dersom det ikke løsner for han er det kanskje nettopp det som skal til.
Dersom FFK velger å spille 4-5-1, kan godt også Brenne spille på topp, eller til og med West.
Gerd Muller, som spillte alene på topp for Tyskland på 70 tallet var som regel banens minste spiller, men var veldig rask. :ffk:

FFK på toppen i 2005

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Lagt til: 15 apr 04, 16:02
Det var ikke uten grunn at umulig stod i hermetegn....

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 16 apr 04, 22:48
Ved å starte slike tråder hjelper vi han ikke. Poenget er vel å ikke minne han om måltørken..... Det blir også gjordt med kunstig mye Ringberg sanger når han sliter...

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03

Lagt til: 17 apr 04, 12:28
Det er vel det samme hvem som scorer i morgen. Det viktigste er at laget scorer. Får vi et mål eller to og selvom vi taper så tror jeg det øker selvtilliten til hele laget. Hvis andre begynner å score så kanskje marcus slapper av...., og vips så scorer han igjen også.

Tror desverre at vi taper i morgen. Jeg håper bare de kan score litt mål! Uansett hvem!

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 17 apr 04, 15:22
Per i dag tar vi vel gjerne imot selvmål også...;)

FFK and Wisla Krakow forever...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914