Kommer det mange?
Lurer egentlig bare på hvor mange dere sender oppover til kamp her i Molde den 25. april.
Har hørt mye bra om dere.
Håper det kommer mange, sånn at dere er med på å skape en fin ramme rundt en forhåpentligvis flott fotballkamp.
Har hørt mye bra om dere.
Håper det kommer mange, sånn at dere er med på å skape en fin ramme rundt en forhåpentligvis flott fotballkamp.
Er et stykke, men vi håper på rundt 300 vel!!
Lurer på om plankehaugen regnet med 4 busser til molde!?! Også er det jo en del som velger alternative reisemåter også!!
Morro blir det!!
Lurer på om plankehaugen regnet med 4 busser til molde!?! Også er det jo en del som velger alternative reisemåter også!!
Morro blir det!!
---------------------------
Pættærnæ døm hang og slang!!
Høres bra ut!
Morro blir det helt sikkert!
Gleder meg!
Og måtte det beste laget vinne!
Morro blir det helt sikkert!
Gleder meg!
Og måtte det beste laget vinne!
Vet at det er flere som reiser oppover med fly også, og jeg blir ikke overrasket om det er flere som kjører bil oppover heller...
Regner med at Snæbbussen går, men det er jo bare 9 mann.:ffk:
FFK på toppen i 2005
Skulle gjerne reist opp dit jeg, men er "desverre" i Hellas og hopper øyer :rolleyes: Skal gjøre mitt beste med å følge med på kampen derfra, satser på en nettkafe og Radio Fredrikstad..
redigert: hmm, merkelig at mitt svar tok over hele emnet. var ikke meninga ;)
redigert: hmm, merkelig at mitt svar tok over hele emnet. var ikke meninga ;)
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914