Video- og lyd-godbiter
Video:
Lillestrøm - Fredrikstad (sammendrag fra kampen)
Fredrikstad-RBK (treningskamp i Østfoldhallen)
Fest i Fredrikstad (etter opprykk til tippeligaen)
1. divisjonspakke (bl.a. FFK-Oslo Øst)
Lyd:
Drillo om LSK-FFK
Fotballfeber i "Plankebyen" (reportasje)
FFK et nytt AaFK? (intervju med Eggen og Risholt)
FFK-Brann (intervju med Eggen)
FFK-Brann (intervju med Trondsen)
Klassikere:
Per Kristoffersen, cupfinalen 1961
Arne Pedersen, cupfinalen 1966
Per Egil Ahlsen, cupfinalen 1984 (Gleditsch kommenterer) (video med bedre kvalitet)
---------------------------
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Ellers så er det veldig fint at du legger ut linker til klippene her. Stå på!
Skal ta en titt på TV2s webtv når jeg får tid, er sikkert noe der også.
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Når du får redigert alt til en post, så må du forklare meg hvordan man får lagret innslagene på harddisken.:D
FFK på toppen i 2005
Hint: du må få tak i url`en til klippet ("plassering"), laste ned den lille asf-fila, og bruke url`en du finner inni (bruk Notepad). Sett kbps på webtv`en til 900 for å få best kvalitet på videoen du laster ned. Se også her.. Lykke til ;)
FFK på toppen i 2005
math
Mulig jeg er blind, men et lite hint? ;)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Opprinnelig postet av math
Det er ikke Lillelien, men Gleditsch som kommenterer Ahlsens frispark.
Ok, syntes egentlig ikke det hørtes ut som han heller.. Da stod det nok feil på NRK.no. Men de har nok orginalen med Lillelien, du kan jo sende en mail og spørre..?
Opprinnelig postet av Planken
Ximo...bare lurer på hvordan du får tak i asf-fila på NRK-webTV`n...har ikke lykkes med det selv om jeg har lett på diverse faq-sider...
Prøv å høyreklikk på videon når den spilles av, Egenskaper, og så finner du adressen til fila der. Hvor det står kommer an på hvilken versjon av WMP du har. I WMP9 står det under "Plassering:", i eldre versjoner tror jeg selve filnavnet står ett sted og serveren et annet så du må sette de to sammen selv (litt vrient).. Klarer du ikke laste ned fila, men den bare spilles av, prøv å skrive "view-source:" før adressen i Internet Explorer. Burde gå da ;)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Nyter den videoen.... :)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914