En artig liten artikel som ..
Aftenposten
Nå har vi blitt dømt ned i hele vinter og vår, nå gjenstår det bare for sports pressen og drite seg skikkelig ut med enda en `Jorunalistisk` kommentar
Fredrikstad er best i mitt hjerte..
Jeg ser ikke noe i denne artikkelen som kan virke urimelig.
Er faktisk nokså enig,
...dessverre.
---------------------------
FFK and Wisla Krakow forever...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ebenfalk2`s to skriveleifer er forresten inkludert med vilje, ser ut som han har forhastet seg på mange måter her...
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
:confused:
Entusiasme er ikke nok!
Når det gjelder forsterkninger av stallen, så tror jeg også at artikkelforfatteren peker på vesentligheter;)
Påny ikke for å gjenta meg seg i det uendelig, men entusiasme er ikke nok, verken på banen, ledelse eller av supportere for å berge TL plassen.:|
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Da Lillestrøms Arild Sundgot scoret etter bare tre minutter, var det bekreftelsen alle trengte på at oppholdet blir kortvarig.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
det jeg reagerte på er hvordan han bedømmer laget, LSK blir bra mens FFK blir dårlig.
Hva så med LSK, en av Rosenborgs tøffeste utfordrere til seriegullet? Ikke overraskende var finspillet fraværende i går, men det er naturlig at dette laget trenger en del tid. Nye spillere skal inn - spillere som representerer et stilskifte til det mer underholdende.
At FFK så til de grader fremstår som en dumpekandidat, er oppsiktsvekkende. I en by som har vært sultefôret på toppfotball, skulle alt ligge til rette. Publikumspotensialet er enormt, sponsorgrunnlaget godt, og en snill onkel (Terje Høili) har spyttet inn rikelig med midler.
I går viste Brian West (fra Columbus Crew) og Tero Koskela (Tampere) at de holder greit eliteserienivå, men ikke mer. Når Knut Torbjørn Eggen uttaler at han er fornøyd med forsterkningene, kan det virke som en undervurdering av nivået i eliteserien. Treneren gjør nok ikke det, men han må bare innse at hverken han eller klubbledelsen har vært dyktige nok.
Hvordan kan man si dette etter å ha sett FFK i 90 min, i den første kampen??
Skal ikke ffk få spillt seg inn slik som LSK
FFK er klubben..
"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004
Nesten alle medier omtaler FFK`s forsterkninger som middelmådigheter, mens feks Lillestrøms forsterkninger får en helt annen karakteristikk.
Etter å ha sett kampen mot Lillestrøm, hvor både Koskela, Brenne og West var blandt banens beste, så tror jeg nok både medier, Radoslav, Costanza m.fl. etterhvert må spise sine negative uttalelser om FFK`s forsterkninger. :ffk:
FFK på toppen i 2005
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Koskela viste, etter min mening, at han vil bli en forsterkning.
West har fortsatt tilgode å vise noe annet enn fart!
Brenne vet jeg hva står for, men synes vel ikke han fikk vist frem mye av det i denne kampen.
Hornseth virket litt enkel og spe, men vil forhåpentlig vise seg frem som en notorisk måltjuv når han og Ringberg spiller på topp i en 4-4-2 konstellasjon.
Macka fra start!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Når det gjelder LSK-spillerne som er hentet inn er tonen en helt annen. Da er det plutselig at disse trenger mer tid og at det er forståelig at finspillet ikke sitter i første kamp. Hva i all verden er det som får journalisten til å tro at FFK skal ha finspillet til å sitte? De har vel hentet en god del nye spillere selv?
Høres ut som journalisten ikke har mye peiling, dette kunne jeg faktisk selv ha skrevet bare ved å ha lest andre artikler før seriestart.
Sesongen 2005 tar vi storeslem!
Noen som vil spleise??
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
- !
Risholt og skilt-ved-fødsel-trillingen Koskela var jo veldig gode, synes nå jeg.
Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914