Husk meg
Brukernavn
Passord

En artig liten artikel som ..

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 13 apr 04, 23:33
Bekrefter at norske sports jorunalister ikke akuratt virker som de har vært på fotball kamp.

Aftenposten

Nå har vi blitt dømt ned i hele vinter og vår, nå gjenstår det bare for sports pressen og drite seg skikkelig ut med enda en `Jorunalistisk` kommentar

Fredrikstad er best i mitt hjerte..

Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til: 14 apr 04, 00:14
Endret: 14 apr 04, 00:15
Beklager, Ebenfalk2.

Jeg ser ikke noe i denne artikkelen som kan virke urimelig.

Er faktisk nokså enig,
...dessverre.

---------------------------

FFK and Wisla Krakow forever...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 14 apr 04, 00:20
Leste artikkelen tidligere i dag, og må nok si meg enig med Radoslaw som i sin tur måtte si seg nokså enig med artikkelforfatter Dag Vidar Hanstad. Ikke noe å trekke opp øynebrynene for her.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04

Lagt til: 14 apr 04, 00:53
Syns faktisk dette er en rimelig konklusjon å trekke etter åpningskampen jeg... spent på å høre hvilke elementer av artikkelen Ebenfalk2 vil trekke frem som "og drite seg skikkelig ut med enda en `Jorunalistisk` kommentar" ?

Ebenfalk2`s to skriveleifer er forresten inkludert med vilje, ser ut som han har forhastet seg på mange måter her...

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 14 apr 04, 07:52
Hva er galt med artikkelen " Ebenfalk 2"?
:confused:
Entusiasme er ikke nok!
Når det gjelder forsterkninger av stallen, så tror jeg også at artikkelforfatteren peker på vesentligheter;)
Påny ikke for å gjenta meg seg i det uendelig, men entusiasme er ikke nok, verken på banen, ledelse eller av supportere for å berge TL plassen.:|

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 14 apr 04, 08:52
enig med ebenfalk2. les denne kommentaren:

Da Lillestrøms Arild Sundgot scoret etter bare tre minutter, var det bekreftelsen alle trengte på at oppholdet blir kortvarig.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 14 apr 04, 09:01
Endret: 14 apr 04, 09:07
Kan hende jeg har vært litt hårsår her,
det jeg reagerte på er hvordan han bedømmer laget, LSK blir bra mens FFK blir dårlig.

Hva så med LSK, en av Rosenborgs tøffeste utfordrere til seriegullet? Ikke overraskende var finspillet fraværende i går, men det er naturlig at dette laget trenger en del tid. Nye spillere skal inn - spillere som representerer et stilskifte til det mer underholdende.

At FFK så til de grader fremstår som en dumpekandidat, er oppsiktsvekkende. I en by som har vært sultefôret på toppfotball, skulle alt ligge til rette. Publikumspotensialet er enormt, sponsorgrunnlaget godt, og en snill onkel (Terje Høili) har spyttet inn rikelig med midler.
I går viste Brian West (fra Columbus Crew) og Tero Koskela (Tampere) at de holder greit eliteserienivå, men ikke mer. Når Knut Torbjørn Eggen uttaler at han er fornøyd med forsterkningene, kan det virke som en undervurdering av nivået i eliteserien. Treneren gjør nok ikke det, men han må bare innse at hverken han eller klubbledelsen har vært dyktige nok.

Hvordan kan man si dette etter å ha sett FFK i 90 min, i den første kampen??
Skal ikke ffk få spillt seg inn slik som LSK

FFK er klubben..

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 14 apr 04, 09:56
Det har vært en bølge av FFK-dømming-nord-og-ned i norsk media i det siste.. ikke ta all kritikken seriøst, dette har blitt noe avisene skriver for å lage blest rundt laget. Heldigvis tar ikke FFK seg nær av kritikken men spiller videre på den og vil bevise dem feil. Det er det beste man kan gjøre..

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 14 apr 04, 11:41
Er helt enig med Ebenfalk 2.

Nesten alle medier omtaler FFK`s forsterkninger som middelmådigheter, mens feks Lillestrøms forsterkninger får en helt annen karakteristikk.

Etter å ha sett kampen mot Lillestrøm, hvor både Koskela, Brenne og West var blandt banens beste, så tror jeg nok både medier, Radoslav, Costanza m.fl. etterhvert må spise sine negative uttalelser om FFK`s forsterkninger. :ffk:

FFK på toppen i 2005

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 14 apr 04, 14:55
I fare for å virke negativ, regnet med jeg blir stempla relativt kjapt av enkelte her, men; Var virkelig West en av FFK`s beste? Så vi samme kamp?

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 14 apr 04, 16:51
West og Brenne blant banens beste???
Koskela viste, etter min mening, at han vil bli en forsterkning.
West har fortsatt tilgode å vise noe annet enn fart!
Brenne vet jeg hva står for, men synes vel ikke han fikk vist frem mye av det i denne kampen.
Hornseth virket litt enkel og spe, men vil forhåpentlig vise seg frem som en notorisk måltjuv når han og Ringberg spiller på topp i en 4-4-2 konstellasjon.

Macka fra start!

Costanza

Landslagsspiller

Lagt til: 14 apr 04, 16:52
Enig med djpete i hvert ord han skriver her.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 14 apr 04, 18:15
Er det bare meg som ser det litt urimelige i artikkelen? Når han omtaler FFK-spillerne som har kommet til klubben trekker han med en gang konklusjonen at disse spillerne holder greit TL-nivå, men ikke noe mer.

Når det gjelder LSK-spillerne som er hentet inn er tonen en helt annen. Da er det plutselig at disse trenger mer tid og at det er forståelig at finspillet ikke sitter i første kamp. Hva i all verden er det som får journalisten til å tro at FFK skal ha finspillet til å sitte? De har vel hentet en god del nye spillere selv?

Høres ut som journalisten ikke har mye peiling, dette kunne jeg faktisk selv ha skrevet bare ved å ha lest andre artikler før seriestart.

Sesongen 2005 tar vi storeslem!

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 14 apr 04, 20:32
Jeg synes at han som har skrevet kommentaren burde faa en gratis billett til kampen til soendag..
Noen som vil spleise??

Holters

Ansvarlig redaktør

Lagt til: 14 apr 04, 20:36
Endret: 14 apr 04, 20:36
Han har mest sannsynlig gratis billett (les: pressekort) allerede... ;)

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Lagt til: 14 apr 04, 20:43
Ja men da er vi jo ikke sikkre paa om han kommer... Vi kan jo ringe og spoere han da, :Dom ikke han skal dekke kampen for Aftenposten..

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 14 apr 04, 23:38
Litt enig med KeJ... Koskela var vel FFK`s beste, han og Roger. Brenne ikke langt etter... men West har mer å gå på... Og det kommer, garantert!!! Gleder meg...

- !

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til: 15 apr 04, 01:30
Er det bare jeg som så det horrible tversover-pasningene til Brenne? Å rote bort ballen når laget er i full fart framover er _ikke_ bra synes nå jeg. Men han gjorde jo også endel bra (bla. dempinga på kæssa og skuddet), men alt i alt bare middels.
Risholt og skilt-ved-fødsel-trillingen Koskela var jo veldig gode, synes nå jeg.

Røsk barten av Arve og poler globusen til Ståle me`n!!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914