Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger/Koskela

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 13 apr 04, 15:40
Første gang jeg har sett finnen og gleden over at Rogers tvillingspiller er i FFK er stor..Både Roger og Kosken...nesten for mye av det gode:D:D Moro

---------------------------

"Sov godt Kongo.." "æhh hold kjeft"

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 13 apr 04, 15:55
heheh jeg tok feil et par ganger under kampen mot LSK, begge har søren meg hvite sko! eneste som gjør at man ser forskjell nå er draktnummeret og det hvite bånder roger har på huet :rolleyes:

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 apr 04, 16:12
Et herlig par. Bare de får noen å spille på fremover vil de få fullt utbytte av den harde jobbinga.

Any given sunday

ximo

Juniorspiller

Lagt til: 13 apr 04, 16:44
ærlig talt synes jeg ffk`s mannskap er undervurdert, vi har en sterk midtbane med roger og kossen som viste at de holder tippeliganivå. de to tror jeg blir et viktig "radarpar" utover sesongen :D

"jeg bor i moss nå, og bor i moss neste år. og jeg skal pendle til fredrikstad også neste år!" -KTE (og ximo), 2004

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 14 apr 04, 08:03
Enig her!
Roger /kossen holder Tl mål, men hva med mange av de andre !
Noen kan skylde på overgangs nerver, TL debut osv, men for enkelte tror jeg det er lite håp om å nå habilt TL nivå.
Provokasjon:|
Hvem jeg mener Vebjørn, Sørlie, Peters, Hornseth, kanskje også "Svarten",
Håper jeg tar feil!
Litt slutt enda litt " malurt i begeret", vi "hyper`n" naår :ffk: spiller sin beste kamp av året ( kjempe godt gjort), men samtidig så spiller LSK under det de sjøl har satt som pari.
Håpet for li at, :ffk::p:p
Skjer det , samtidig som Harrien får finger`n ut ang. innkjøp så...
Sier ikke mer......
Har sikkert sagt for mye:p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

ximo

Juniorspiller

Lagt til: 14 apr 04, 09:39
Endret: 14 apr 04, 09:44
Er enig i "malurten" du kommer med der, men det at det er lite håp for noen av spillerne i TL er jeg ikke enig i..

Husk på ålesund som hadde 0 poeng etter 11 kamper(?) men var nærme fra å berge plassen i Tippeligaen.. Det handler om å tilpasse seg og å prestere sitt beste til enhver tid.

Det var vi som "hypa" opp kampen fordi det var første i TL på 20 år, Eggen var mer rasjonell og ikke helt fornøyd.. man bør vel ikke være fornøyd med tap.

Jeg håper og tror at de spillerne vi har nå vil prestere sitt beste og vokse som spillere kamp etter kamp, så får vi håpe på forsterkninger til sommern som kan gi oss en god plassering. Innstillingen og ambisjonene er der (spillerne), entusiasmen er der (oss), da mangler bare resulatene og de kommer sikkert :)

:ffk:

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 14 apr 04, 11:49
Synes Koskela var STOR mot Lsk. Samme nmed Zcwartek var han FFK`s største trussel i første omgang.

Synes også Risholt og Helland var bra.

Resten var under pari!!!

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 14 apr 04, 12:10
Endret: 14 apr 04, 12:13
Synes Koskela var banens beste, sammen med Risholt.
Simen Brenne var ikke langt etter, Czwartek og West var også veldig bra. Stian J. innhopp gav FFK en ny dimensjon og er derfor ganske sikker på at han tar venstreback plassen etterhvert, kanskje allerede mot Rosenborg.
Ser i de fleste aviser at Tor Tronsen får mange poeng, jeg synes faktisk han hadde store problemer til han å være før han ble skadet.
Når det gjelder keaperplassen, så har jeg hele tiden ment at Rotevatn vil bli vår 1. keeper. Sørlie virker ikke trygg, derfor tror jeg Rotevatn får sjansen allerede mot Rosenborg. :ffk:

FFK på toppen i 2005

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914