Sanger på tribunen ( Åråsen )
Kanariefugla disser oss på forumsidene deres for at vi etteraper KLanen og deres mø-mø-mø sang. Anklager oss for for å være bønder og copy cats som ser for mye opp til Klanen og ikke kan finne på ting selv... Blant annet viser dem til at vi er ferske i TL så de må være overbærende med oss til vi har funnet vår egen form?! Hva f..n er detta for noe??!
Tipper de er ganske flate i dag når de har sett ( og hørt ) fra andre medier at Plankehaugen m/ venner vant tribunekampen. Synes gutta gjorde en god kamp også, og når den verste premiere-iveren og nervøsiteten gir seg får vi forhåpentligvis mer ro forann mål også. Også gleder jeg meg til Håkan er tilbake på banen igjen! Savnet kreativiteten hans i går.
FFK - RBK på Stadion kommer til å bli en opplevelse av de store! Håper vi fyller Stadion til randen med rødt og hvitt og gir trønderne en velkomst de sent vil glemme!!
:ffk::ffk::ffk:
Tipper de er ganske flate i dag når de har sett ( og hørt ) fra andre medier at Plankehaugen m/ venner vant tribunekampen. Synes gutta gjorde en god kamp også, og når den verste premiere-iveren og nervøsiteten gir seg får vi forhåpentligvis mer ro forann mål også. Også gleder jeg meg til Håkan er tilbake på banen igjen! Savnet kreativiteten hans i går.
FFK - RBK på Stadion kommer til å bli en opplevelse av de store! Håper vi fyller Stadion til randen med rødt og hvitt og gir trønderne en velkomst de sent vil glemme!!
:ffk::ffk::ffk:
---------------------------
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Det var deilig å endelig tre på seg drakta som har venta siden julaften på å bli brukt. La pipipene holde på. Det er jo ingen som vil herme etter dem. De skal være nest best i landet. Hva er vi da? Plankehaugen ruler. Synd det ikke er tak over den nye tribunen.
Jeg tror nok vi har mange flere supportersanger enn det kanarifansen har.. bare alle får lært dem, blir dette topp! er ikke lett å få 1000 mennesker til å lære 12 nye sanger på den første kampen! men etterhvert som vi får kjørt oss inn, og alle lærer sangene, blir nok sangreportuaret mye større!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Herlig på Åråsen. Nye sanger er ålreit, men den "vi er tippeligaen" virket litt rar. Den virker som om den er mer tilpasset oppkjøringen til sesongstart?
Any given sunday
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914