Masse skryt av oss i forumet på VGNett!
(hey! der var jeg den andre i ffksupporter.net sin historie til å passere 1000 innlegg!)
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
For på TV-Østfold fikk jeg fortalt at Czwartek uttalte dette om Fredrikstad-publikumet: "Fortsetter de sånn skal vi sørge for at vi tar nok poeng".
Det tyder jo hvertfall på at Plankehaugen har nådd fram til spillerne, og det er jo det viktigste.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.
Kanari går vel for å være best etter klanen,og var det dette de hadde å bidra med på hjemmebane så er jeg skuffa.
Både folk på tribunen og i media som i utgangspunktet er nøytrale mente på at plankehaugen var et hakk vassere.
Var redd for å få et trøkk midt i tryne,men var det noen som ga trøkk her så var det vi.
Og oppi det hele;vi skal bare bli bedre og bedre,synge høyere og høyere..
Gla`buss gutter våre veier...
Har vært inne på pipppipip sidene i løpet av vinteren. Og der har du nok av det, også.
trigz; gå å kjøp deg en is....
Uttalelse fra LSK-fan so satt på hovedtribunen midt i mot kanaripippane: Fredrikstadfansen var best både når det gjelder styrke og kreativitet. Sangene var rett og slett et friskt pust inn i TL.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Tips: Det nytter ikke å skryte på seg verdensherredømme etter èn kamp. Legg ned samme innsats en hel sesong, og ta opptelling etterpå. Og jeg tror dere kan trenge all entusiasme i verden utover i sesongen utfra det jeg så av FFK i går.
Vi brukte tre minutter på å bli ferdig med dere, gutter. Tre minutter.
Men som de fleste nå har skjønt så vant dere bare på banen...
Og når det gjelder skryt så har vi et godt stykke igjen før vi når nivået til Fugla fra Lillestrøm... Vi skal ta opptelling i slutten av sesongen og da vil resultatet tale sitt eget språk; FFK holder plassen i TL også neste år!
Gleder meg til å se Fugla på Stadion igjen! Var bare så vidt dere tok oss sist gang under cupen... Neste gang blir det vår tur!!
:ffk::ffk::ffk:
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Opprinnelig postet av trigz
Jeg hørte ikke et pip fra det 3. til det 85. minutt.
...og jeg hørte ikke et pip fra dere, i løpet av hele kampen..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914