Fredrikstad best på tribunen!
Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
Men det er typisk folk i utkantsnorge å være litt kjepphøye vel?
-Osloborger-
1) Fredrikstad ER Norges 6. største by.
2) Hva er det like utenfor de fleste byer? Jo, gårder... Til og med utenfor Oslo... Og London som jeg bor i.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av veiron
Gratulerer folkens, jeg hadde et bra inntrykk av Fredrikstadfolk, men nå begynner jeg å få dere langt oppi halsen.
-Osloborger-
Finn deg et annet sted å bedrive din verdifulle tid da. Jeg satt en potet i halsen en gang, den kom sikkert fra en av Fredrikstad´s mange bønder, og det var sinnsykt slitsomt, noe jeg håper å slippe å oppleve igjen. Jeg anbefaler deg herved å oppholde deg et sted du slipper å ha ting i halsen.
Ganske lei av Lsk supportere som mener det ene og andre negative om oss, her inne på et FFK-supporterfora.
Min mening har alltid vært at supportere som flyr rundt på andre sine forum å skriver dritt, og generaliserende usakligheter gjør sin egen supporterklubb en bjørnetjeneste.
Det er dette dere (en del Lsk-folk) driver på med her inne nå.
Utrolig tragisk diskusjon er det også.
Macka fra start!
Har alltid ledd av bønder/byfolk som har behov for å hevde seg. De fleste kutta det ut på barneskolen da de skjønte at de dreit seg ut...
Ha en fin dag!
Stadion på FMV!
Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?
-urbanfugl-
Åråsen er mitt hjem!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Stadion på FMV!
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
jepp svein.... thats my point
Åråsen er mitt hjem!
Opprinnelig postet av fugl
Alle i norge er vel opprinnelig bønder og så veldig urbane iforhold til resten av verden er vi ikke... vi er ett lite potet-jordet i nord, kanskje vi alle skal innrømme det?
Hele verden var opprinnelig bønder... Og fiskere... Og jegere...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Lillestrøm:
"Tettbebyggelse i Skedsmo, ca 11000 innbyggere. Nordenden av Øyeren. Industri, trelastskole, jenbanestasjon."
He he, hvem er bønder? ....de hadde iallefall jernbanestasjon da, men det var nok for å ta med melkespann fra rampen og tømmer fløtet ned fra Finnskogen.....
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914