Fredrikstad best på tribunen!
Hvis dette er det beste/nest beste Tippeligaen kan tilby på supporterfronten, så kommer Fredrikstadsupporterne til å ta mange tribuneseire i år!
La oss håpe at guttane klarer det samme, så går vi en lys fremtid i møte!
Jeg ble i alle fall ikke skremt - verken på banen eller supporterfronten.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Jeg sto i FFK-svingen, og vi hørte svært lite til kanarifansen, selv når vi så at flere tusen av dem hoppet og sang....Men jeg tviler på at forholdene var like på langsiden. Kanarifansen mener nemlig selv at de satte oss på plass på supportersiden..you catch my drift.
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
Ansvarlig redaktør
Jeg satt i likhet med Holters på Robo felt G.
Synes begge lags supportere bidro til å legge en fin ramme rundt kampen.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lenge leve "hjørnet"!
Jeg ble faktisk VELDIG skuffa over kanarifansen i dag. ikke god synging, og "tidenes" tifoshow på åråsen var neimen ikke mye å skryte av. og skulle ikke dere spre dere slik at det ble synging og svaring fra 3 tribuner da?
Utrolig morro at så mange ble med og lagde liv og røre i dag! var vel ca. 1000 syngende som sang nærmest konstant gjennom hele kampen, og klarer vi og opprettholde det framover så blir dette knæll! Når så mange FFK-supportere sto igjen og hyllet guttane etter kampen, frøs jeg nedover ryggen!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Så mange mennesker og så lite kvittring.
Marching on together!
Og det sier vel sitt at det nå pågår en diskusjon om hvem som var best på åråsen.
Kanari burde vel kansje svelge litt av sin stolthet når de på deres egen bane får så stor motstand på tribunen.
Og skulle det være noen tvil om hvem som vant kampen på tribunen,så har jeg bare et svar til det;vi skal bare bli flere og flere og synge høyere og høyere..
(tror vi kommer til å vinne en pen sum med kamper også,viktig det og vel?).....
Gla`buss gutter våre veier...
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Må bare berømme din lille vennegjeng for bra trøkk. Men å ta opp kampen med kanarifansen som vi gjør i første TL-kamp, kan du bare drømme om.
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Ansvarlig redaktør
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
på høyre side var det en gjeng som dro igang sine egne kamprop og jeg synes at dersom vi alle hadde sunget de samme ropene/sangene så kunne vi vært helt ekstreme.
ellers så synes jeg at vi er kongebra på tribunene, men kan bli bedre med samstemt hvis vi er samstemte:o
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914