Bra guttær!
Når man også tenker på at Søgård og Koren begge skulle hatt to gule, og at 2-0 var offside (dårlig vinkel på tv-bildet, men virker klar), så syns jeg gutta kommer fra detta med æren i behold, hue heva og kan se fram mot en fest mot RBK til helga...
Også kjempepluss for Stian og Jørgen som gode innbyttere, Stian skaper kjempemye med farta...og pluss til Vebjørn som overrasker positivt.
Og Czwartek, kjempeimponerende, stort!
---------------------------
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
En ærlig FFK supporter!
Sjefskodærn
til tider var det bra spill og måla var ikke langt unna, tror det løsner snart jeg, virka lovende!
Er så fornøyd det går an å bli med tap :)
Stort + til Czwartek og Koskela !!!
Trallalla........
BB syns jeg var vår alles Pål Andre Czwartek. Han var solid defensift og kom på mange gode raid.
Spillemessig var dette oppløftende og dersom vi fortsetter slik og utvikler oss enda mer så kan dette bli riktig så morsomt å være med på!!......det er forsåvidt morsomt uansett!:ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Tero Koskela
Roger Risholt
Pål André Czwartek
At sistnevnte har hevet seg så enormt denne og fjorårets sesong er rett og slett IMPONERENDE! All honnør til Czwartek for dette.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Planken
Også kjempepluss for Stian og Jørgen som gode innbyttere, Stian skaper kjempemye med farta...og pluss til Vebjørn som overrasker positivt.
Hvis dette var en positiv overraskelse av Vebjørn, ser jeg helst at han ikke spiller så veldig mye mer... Fyren hadde jo flere feilpasninger enn han hadde gode pasninger... Fikk dessuten 2, både i VG og Dagbladet... For en gangs skjyld er jeg helt enig med riksavisene der...
- !
Derfor; positiv overraskelse ;)
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914