Husk meg
Brukernavn
Passord

Våre aviser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 12 apr 04, 01:53
FB og Demokraten har tippet FFK på henholdsvis rett over streken, og i Demokraten ble FFK tippet på 10., 9. og 7. plass, hvis jeg husker helt riktig.
Da er det jo ikke riktig at "alle" avisene har tippet FFK ned.
Vi får vel tro og ærlig talt håpe at våre lokale avisjournalister kjenner bedre til FFK enn det for eksempel riksmediene gjør, som vel knapt har sett FFK siden opprykkskampen i fjor høst.

Heia FFK, i DAG begynner en ny æra - i Tippeligaen, og med tre poeng. Vorspielet er allerede i gang for min del!!!

:ffk:

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 apr 04, 02:05
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Vi får vel tro og ærlig talt håpe at våre lokale avisjournalister kjenner bedre til FFK enn det for eksempel riksmediene gjør, som vel knapt har sett FFK siden opprykkskampen i fjor høst.
Men hvor god er egentlig den generelle fotballkunnskapen hos journalistene i lokalavisene våre om de andre Tippeliga-klubbene? Jeg tror ikke riksmedia vet så mye mindre om FFK enn lokalavisene i Fredrikstad vet om flere av de andre lagene.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 12 apr 04, 02:16
Hva er det som gjør deg mere fotballkunnskapsrik enn journalistene i lokalavisene, Costanza?

Nei, denne "ekspert tippingen" kunne du holdt for deg selv, Costanza.

Er også etterhvert blitt lei av den belærende tonen du bruker her på forumet.:confused:

FFK på toppen i 2005

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 12 apr 04, 02:23
Endret: 12 apr 04, 02:24
Hvor har jeg sagt at jeg har mer fotballkunnskap enn journalistene i lokalavisene?

At du mener jeg skal holde tipsene mine for meg selv, det får være din sak. Har heller aldri kalt dette eksperttips (eller for å si "ekspert" som du bruker så syrlig og sarkastisk). Er heller en slags introduksjon til de ulike lagene, og det ligger faktisk en del arbeid og timer bak dette. Tenkte bare på det som en slags service ovenfor de som ønsket å lese om andre lagene også, ikke bare se seg blinde på FFK. (Ja, det finnes andre gode norske lag også)

Det var for øvrig ingen overhodet som reagerte på tabelltipset i fjor. Og heller ikke i år før presentasjonen av nest siste lag. Hvis du hadde så mye i mot tipsene mine, så kunne du kanskje sagt fra tidligere?

Unnskyld om jeg bruker en belærende tone. Har ikke inntrykk av det selv, og er det noe jeg hater så er det dét.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914