Husk meg
Brukernavn
Passord

Første 11 er spikret.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 02 apr 04, 22:44
Hva sier folket? Er man fornøyd med 11èr en?

Sørlie

Pål A.
Trondsen
Helland
Johnsen

West
Koskela
Risholt
Stjerna

Brenne
Ringberg
--------------------------------------------

Keeperplassen er vel en plass det kommer til å bli stor konkurranse rundt.
Rotevatten leverer en kanonkamp med et ungt FFK lag mot Sandefjord. Mens Sørlie kommer greit fra sin kamp noe fomlete. Mitt personlige valg er kanskje Rotevatten, med han ligger ikke langt foran. Vi kjenner Sørlie og vet hva han er god for. (god på strek - fomlete i feltet)

Forsvars fireren er vel kanskje spikret, synes de som spilte der leverte en god kamp mot Brann. Stian slet litt med plasseringspillet deffensivt, men var knallgod offensivt. Det skal legges til at jørgen Pettersen kom inn og gjorde en fin figur, så vi vet at vi har en stopper til på lager.

Midtbanen fungerte greit mot Brann. Personlig syns jeg Koskela kom heldigere ut fra den sentrale duellen en Risholt gjorde. Men vi vet hvilken klassespiller Risholt er, en tærrier som yter sitt beste i kamper som betyr noe og som det er litt nærve i. Han kommer det kan jeg love dere. Søderstjerna litt rusten etter få kamper, ikke helt på topp mot Brann, men han er en spennende type og jeg tror vi kommer til å få mye glede av ham i år. West var etter mitt syn banens beste i kampen mot Brann, han leverte til de grader, og det er han er det vi kan kalle en klassespiller. (annet emne på dette forumet) Om noen ikke viste det fra før så fikk vi igjen et godt syn på at Helland er en klassespiller, og at han gjerne også kan brukes på midtbanen, han var regelrett "stor" når han ble flyttet opp i andreomgangen mot Brann

Ringberg, man trenger vel ingen forklaring. Var det 26 mål i 2 div.? og 19 i fjor, var det ikke. Skårer han 10 i år så er jeg kjempe fornøyd. Brenne er vel kanskje en av de jeg ikke synes leverte noe særlig mot Brann, kanskje hadde Hornseth vært et bedre alternativ. Det tror jeg, og han har tross alt gjort det han er her for, nemlig skåret mål.

Men det hadde vært artig å hørt hva andre folk her inne mener!

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 02 apr 04, 23:12
Akkurat nå føler jeg det faktisk slik:

Sørlie
(Er derimot litt usikker her)

Czwartek
Helland
Trondsen
Johnsen

West
Koskela
Risholt
Brenne

Hornseth
Ringberg

Har gjort en ganske original (?) endring i et ellers forutsigbart oppsett. Årsaken er:

Føler at seriestart kanskje kommer litt i raskeste laget for Håkan Söderstjerna. Har stor tro på ham etter hvert, men kanskje bør han nøye seg med et innhopp i premieren. Litt forsiktig matching kombinert med en følelse av at plassen på laget ikke er sikret, tror jeg kan gjøre underverker for vår svenske magiker.

Samtidig mener jeg at Simen Brenne bør brukes på midtbanen hvor han etter min mening kommer best til rette. Han har også gitt uttrykk for selv at han kan spille på kantene, og det tror jeg også. Tror faktisk han kan passe bedre i den posisjonen enn Håkan - en spiller jeg aldri føler kommer helt til sin rett der. Brenne er en god tekniker, har hurtighet, bra overblikk og gode pasninger. Er også ganske bra defensivt. Derfor mener jeg han er bedre på midten. Er rett og slett en bedre tilrettelegger enn målscorer, og derfor mener jeg han bør skyves ned på midten slik at vi frigjør plass til en potensiell storscorer på topp: Dag Frode Hornseth!

Hornseth er tross alt den som definitivt har vist seg mest målfarlig i treningskampene. Han er også en rask spiller som liker å snuse på offisdegrensen - en spiller som komplementerer Ringberg godt. Med Brenne og Ringberg tenderer det mot å bli to møtende spisser. Hornseth vil gi noe ekstra, samtidig som jeg altså mener at Brenne pr. i dag virker best på midtbanen.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 02 apr 04, 23:16
Laget er forsåvidt greit det.... Men det er direkte svakt av ledelsen å ikke ha klart å vasket fram en solid venstre back på det halve året som har gått siden serieslutt.....

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 03 apr 04, 00:37
Endret: 03 apr 04, 00:39
Er nesten helt enig med Costanza, bortsett fra at jeg mener Rotevatn bør stå mot Lillestrøm. Ikke for det han er et soleklart førstevalg, men fordi det i den kampen blir viktig med en keeper som ikke fomler for mye i feltarbeide.
Tror også det er lurt å spille med Hornseth på topp, sammen med Ringberg og la Brenne starte som venstreving. Søderstjerna kan komme inn som innbytter.
Til de som maser om venstreback plassen, vil jeg si at jeg tror Stian Johnsen kommer sterkt på den plassen etterhvert og at det antagelig ikke kommer til å bli vårt svakeste ledd i år.:rolleyes:

FFK på toppen i 2005

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 03 apr 04, 10:51
Jeg har alltid vært fan av å bruke Brenne på topp, men det var ikke en dum ide å ha han på kanten. Da er det dessuten plass til Stjerna der han hører hjemme, sentralt.

Det eneste KTE har vært rimelig klar på når det gjelder Brenne er derimot at han skal brukes sentralt.

- !

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 03 apr 04, 11:39
Venstresiden ER et problem. Enig i at Stian og Håkan har mye uforløst i seg, men det hjelper ikke situasjonen nå. Motstanderne VET om back situasjonen i ffk og kommer til å sette inn MYE for presse på venstrekanten. Stian er en typisk ving, ikke back. Back`en kommer i juli!

Stadion på FMV!

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 03 apr 04, 13:17
Er enig med "pss" og velger å la Håkan kjøre for fullt i 1st omgam g,
Andre omgang dersom fortsatt "håp i hengende snøre"
Håkan ut Hornseth inn og med andre ut e oppstillinga til "Constanza"
Alternativ dersom Håkon holder, ta ut Johnsen inn med Hornseth Skyve Riholt ned som midtstopper. Håkan sentral, Brenne ving i 3-5-2, :p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914