Tap..men optimist!
Med flere baller på streken og en brent straffe hadde vi fortjent å vinne denne kampen!
Så konturene av hva vi har i vente av årets FFK-lag.Dette var positivt guttær,nå skal vi bare få inn ballen på alle sjansene vi har.Er dette gjenomsnittet på motstanderene i tippeligaen,så rykker vi ikke ned!
Gutta viste godt spill i begge omgangene..Nå gleder vi oss dere!
---------------------------
Gla`buss gutter våre veier...
Synes uansett det er bra jeg også, vi må huske at det er ikke mange ukene siden 10 stk var ute med skade. Laget har jo ikke fått spilt så mye sammen enda. Satser på 3-1 mot Kamma jeg da.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Til alle dere som ikke var der og lurer,dette var en bra kamp av FFK og med litt mer innkjøring nå så når vi formtoppen til seriestart!..Dette var oppløftende av:ffk:
Syns absolutt ikke at FFK så ut som et nedrykkslag idag...gleder meg til 12.april!
FFK--> I hundre mot toppen!
sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad
Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...
HATER Mokkelbost!!!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Pk
Sist jeg sjekket var det ganske viktig å score mål i en fotballkamp....da hjelper det fryktelig lite at vi spiller bra og presser Brann i store deler av 2. omgang...det hjelper faktisk ingenting så lenge hele angrepet vårt er vaksinert mot å score. Blir ikke mange poeng av det...
Evig optimist du skjønner jeg.
Macka fra start!
Opprinnelig postet av djpete
Evig optimist du skjønner jeg.
Vel...som regel...men ikke akkurat etter dagens kamp nei...optimist for laget med tanke på spillet, det var til tider ganske bra. Men på vegne av angrepsrekken og evnen til å score mål er jeg en smule pessimist akkurat nå ja...
Men med alle sjansene og avsluttningene FFK hadde idag,så må det bli mål tilslutt.Og er pk pessimist etter denne kampen,så lurer jeg på hva du har vært før i år?
Dette var oppløftenes,tror Brenne og Ringberg kan bli et radarpar.
De må bare løse påskenøtta og finne hverandre først..
For all del, vi skaper mange sjanser, men klarer jo ikke å score mål. Uflaks? Jeg vet ikke. Det handler mye om dyktighet også. Og Brann er IKKE det beste laget vi vil møte.
Sesongen blir garantert slik neste sesong også, som den var for Aalesund i fjor; mange jevne kamper, men var rett og slett ikke gode nok:ffk: innenfor begge 16-meterne.
Vi får håpe på det beste
Opprinnelig postet av FFK-Supporter
Dette skriver nettavisen om kampen.
Link
Bergens Tidende er ikke uenige om at det var en heldig Brann-seier:
BT
www.carlberner.no
Any given sunday
Håper derfor på at
:ffk::ffk: klarer å holde 0`en mot "Kamma".
Når det gjelder Ringberg, må vi vel også kanskje si til hans unskyldning at han trolig hadde noe av innbruddet og ergrelsen rundt det i hodet.
Tipper han til sesong slutt står med 9 -11 nettkjenninger, Brenne, West, Risholt og Bjørnar dersom han slippes innpå med 3-5, de andre tja.
Problemet slik jeg ser det (fortsatt), er om dette blir nok?
Må nok ellers dessverre si megenig med "ffk - thomas", vi må vil i all fornuft forvente at FFK`s TL klarer å spille jevnt med et sterkt reserve preget Brann-lag.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
En annen betraktning fra kampen er at jeg synes Simen Brenne gjør en middels-til-dårlig jobb. Eller rettere sagt han jobber og står på, men får lite ut av all jobbinga. Han mistet ballen/leverte feilpassninger i ugunstige posisjoner på midtbanen og klarte heller ikke å utnytte de mulighetene han fikk forover.
Kan ikke skjønne at ffksupporter.net mener han var beste mann! Skulle ikke tro vi hadde sett samme kamp.
Ellers synes jeg kampen var et steg i riktig retning. Stå på guttane!! Det er like så greit å vente med poenga til seriespillet tar til :ffk:
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
At de var "best på banen" hjelper så lite når det er målene som teller og det skremmende er at de ikke grier å putte ballen i mål. Det hadde være helt ok og tapt 3-2. Favorittstempelet er FFK i alle fall kvitt - så "høye skuldrer" skulle de ikke ha.
Ser vi en tendens til sviktende publikumsinteresse ?
Det går ikke akkurat ut sesongkort som varmt hvetebrød for tiden - en vil vel vente å se og ikke kjøpe "katta i sekken".
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914