straffer
---------------------------
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
- Fredrikstadgutter våre veier -
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 01 apr 04, 19:21
Endret: 01 apr 04, 19:21
Lenge leve "hjørnet"!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Nils Arne Eggen
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Gla`buss gutter våre veier...
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av ølbuss
Om det ble gjort noen feil rundt hvem som skulle ta straffe,så var det vel greit at det skjedde nå.
helt enig! treningskampene er jo til å trene på... markus var kanskje litt sulten på å score når FFK hadde hatt mange sjanser som stoppet på streken. må bare si at FFK imponerte mot brann i dag! litt mye feilpasninger, men ellers var det bra!
Nils Arne Eggen
Nils Arne Eggen
Fra og med idag skal jeg tenke positivt og glede meg til serien starter!..Og det har jeg god grunn til,for idag var guttæne helt ok..
Er dritt lei av folk her inne som elsker å trekke frem det negative så fort sjansen byr seg..Å være kritisk er greit det,men når vi endelig har noe positivt å snakke om,så skal enkelte grave frem det negative som var..
Det viktigste FFK kan gjøre er å gi alt i hver kamp.Mere kan vi ikke forlange,så får det heller briste eller bære.
Vi må støtte opp og ta tak i det positive.
Ikke surre og rote rundt det negative!!
Den ene var at alle vi som elsker FFK og som følger dem i hver kamp fikk se at årets sesong kan bli mye morsommere enn det Ivar Hoff og andre "eksperter" tror.
Den andre positive tingen var at vi tapte nok engang, slik at alle "ekspertene" og de andre lagene fortsatt tror at vi er ræva og er ute av stand til å vinne kamper. De vil antagelig få seg et støkk allerede 12. april.:D:D:D:D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Kall dommedagsprofetene "eksperter", men de kjenner i hvert fall til toppserien mye bedre enn noen av oss andre. Kun Trondsen og Helland har spilt på det nivået noen gang for oss. Ikke rart vi blir dømt ned da. Jeg HÅPER jo selvsagt at de tar feil, men ser selvfølgelig at de har veldig gode argumenter.
:ffk:
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 02 apr 04, 00:00
Endret: 02 apr 04, 00:01
FFK på toppen i 2005
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
...
Den andre positive tingen var at vi tapte nok engang, slik at alle "ekspertene" og de andre lagene fortsatt tror at vi er ræva og er ute av stand til å vinne kamper...
Må bare si at dette var en enormt bra kommentar. Keep up the good work ;)
Opprinnelig postet av ffk-thomas
Kun Trondsen og Helland har spilt på det nivået noen gang for oss. Ikke rart vi blir dømt ned da.
Med fare for å bli veldig pirkete.... Simen har spillt i TL før... Har ikke Rotevatn noen kamper og?
- !
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
jo, riktig det. I tillegg har Søderstjrna erfaring fra dette nivået (i Sverige)
også "kosken" kanskje?
Stadion på FMV!
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
FFK på toppen i 2005
Ivar Hoff og de andre "ekspertene" vet ikke noe om hvem Tero Koskela eller Brian West er, eller hva de står for. De siste kampene til FFK viser helt tydelig at de nye spillerne alle sammen er blandt de beste. Det viser vel helt tydelig at FFK ikke har gjort så veldig mye feil.:D:ffk:
Men det viser at det resterende laget står på stedet hvil og sansynligvis ikke har TL-standard
FFK på toppen i 2005
La nå serien få lov å starte først, Orion. Så kan du lettere bedømme om de andre har stått på stedet hvil. I følge rapportene har aldri FFK trent hardere og mer enn nå, derfor er det vel litt rart hvis de overhode ikke har blitt noe bedre av det? :D:D
Er helt enig i at vi skal la serien starte før vi bedømmer noen som helst, men nå skal det sies at økt trengingsmengde IKKE er ensbetydende med at spillerne blir bedre...
De blir i bedre fysisk form ja, men fotball sitter nå engang i hodet, og hodet blir ikke nødvendigvis bedre av økt trening, alt avhenger av hvordan man trener... Dersom man ikke har et "taktisk" fotballhue, så hjelper det ikke å kunne løpe 1 mil uten stopp...
(lurer på på om det er opphavet til uttrykket "best uten ball")
Når jeg tenker meg om kan det fort bli betegnelsen til Brian West, B.(w)est) uten ball altså, dersom han ikke slår til i år...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
FFK har Knut Torbjørn Eggen, som før har vist at han nærmest kan skape "gull av gråsten".
Jeg tenker da selvfølgelig på den prestasjonen han gjorde i Moss,hvor han klarte å holde dem i Tippeligaen i 5 år.
Derfor tror jeg helt sikkert KTE har klart å få våre spillere til å bli gode på andre ting enn kun "å kunne løpe 1 mil uten stopp..." :D:D:D:D:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914