Husk meg
Brukernavn
Passord

Laget mot Brann

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 apr 04, 16:44
FFKs lagoppstilling
Steinar Sørlie
Pål Andrè Czwartek
Tor Trondsen
Roger Helland
Stian Johnsen
Brian West
Roger Risholt
Tero Koskela
Håkan Söderstjerna
Simen Brenne
Markus Ringberg

Dette er vel det laget vi mest sannsynlig vil stille mot LSK 12 april, så det blir spennende å se hva vi kan prestere i dagens kamp. Deilig å kunne stille fulgt lag for en gangs skyld!

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 01 apr 04, 16:52
Dette er laget jeg har sett for meg en god stund naa, saa det kom ikke som en stor overraskelse.

Det jeg derimot ikke liker helt er at Simen Brenne ser ut til aa bli foerstevalg paa spissplassen. Hornseth har bevist at han har maalteft i treningskampene, mens Brenne er ineffektiviteten selv.

La oss haape det loesner for ham!

Men er redd for at det blir mange skudd over maal...

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 apr 04, 17:15
Jeg er ikke helt enig når det gjelder Brenne. Ser helst han på spissplass, men om han eller Hornseth bør være førstevalget har jeg egentlig ikke noe formening om ennå.

Når det gjelder Brenne`s evne til å brenne(litt ordspill:p) målsjanser så tror jeg det er sånn som kan løsne når som helst, bare han ikke selv blir så opptatt av det. Har selv vært en meget ineffektiv spiss, og det løsnet ikke før jeg sluttet å tenke så mye....uten sammenligning forøvrig.:)

Lenge leve "hjørnet"!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914