hva nå terje h.
Hvordan vil eventuelle dårlige resultater håndteres. Dersom vi etter 2 måneder ligger dårlig an, bør det gå på æren løs for mannen som gikk ut i media for et par uker siden og sa at nå må det forsterkes med 2 mann. Mannen er ekstremt resultatorientert, og vil da sannsynligvis stauere et eksempel , med å fjerne en eller to personer i ledelsen, da de ikke klarte å håntere innkjøp av ytterligere forsterkninger
Nå har vel ikke Terje Høili noen som helst offisiell stilling i FFK-systemet. Han er selvfølgelig tungt inne som hovedsponsor og aksjonær, men det er neppe opp til han å bestemme hvem som sitter i styret.
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Helt riktig Anduril, det er ikke sponsorene som skal styre klubben.
En sponsor viser sin misstillitt til styret ved å la være å fornye sponsoravtalen, skulle det bli aktuellt må styret finne nye sponsorer eller bygge tillitt til sponsor, slik at avtalene blir fornyet.
En sponsor viser sin misstillitt til styret ved å la være å fornye sponsoravtalen, skulle det bli aktuellt må styret finne nye sponsorer eller bygge tillitt til sponsor, slik at avtalene blir fornyet.
Riktig dette med sponsorer og styre & stell, men...
Det er et men, fotballklubber idag er temmelig avhengig av sine sponsorer, for å kunne hevde seg i toppen. Det er en erfaring vi alle bør sitte inne med.
Må derfor stille et provoserende spørsmål.:confused::
Kanskje er det fordi noen i :ffk: systemet er "redde" for at T.H skal få for mye "makt" at de ikke har fulgt hans råd om forsterkning. Vil vise hvem som har den reelle makta!!!! Barnslig ikke sant:cool::cool:
Det er et men, fotballklubber idag er temmelig avhengig av sine sponsorer, for å kunne hevde seg i toppen. Det er en erfaring vi alle bør sitte inne med.
Må derfor stille et provoserende spørsmål.:confused::
Kanskje er det fordi noen i :ffk: systemet er "redde" for at T.H skal få for mye "makt" at de ikke har fulgt hans råd om forsterkning. Vil vise hvem som har den reelle makta!!!! Barnslig ikke sant:cool::cool:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Terje H er med og eier vår fotball klubb
med tanke på felles styre for alle selskaper og klubb ,er dette høyst reelt
med tanke på felles styre for alle selskaper og klubb ,er dette høyst reelt
Jeg har en ørliten post på 1000 aksjer i FFK, og er derfor også med som eier i vår fotballklubb.... Bestemmer ikke hvem som skal være ansatt i administrasjonen av den grunn.
Nå har jeg ikke lest statuttene for hvem som ansetter og vurderer personer i organisasjonen, men sponsorene gjør det i alle fall ikke. Som storaksjonær kan han ha en viss innflytelse, men ikke direkte tror jeg.
Nå har jeg ikke lest statuttene for hvem som ansetter og vurderer personer i organisasjonen, men sponsorene gjør det i alle fall ikke. Som storaksjonær kan han ha en viss innflytelse, men ikke direkte tror jeg.
vent og se, jeg regner med at noen blir utpekt som ansvarlige , dersom ikke resultatene kommer i løpet av de første 8 ukene av serien. DEt skulle bare mangle , fordi FFK systemet er å regne som en bedrift . Blir det kjøpt inn kostbare varer til en bedrift og de ikke gir avkastning eller om det ikke skaffes "reservedeler" som det ikke lar seg gjøre og etterbestille , slik at kontraktene ikke kommer , er det helt naturlig at det må få følger for de ansvarlige som har hatt fullmakter .
Jeg kan trekke en parallell til "klubben i mitt hjerte". Det sittende styret rotet til økonomien ved hjelp av spillerlønninger, spillerkjøp og det sportslige resultatet uteble. Det ble masse skittentøyvask i media og mistilliten til klubben(styret) ble stor. Halvering av spillerlønninger og fristilling av spillerne, som gjorde at vi mistet mange sportslige gode spillere (de satt lønningen forran lojaliteten til klubben) Resultatet ble at hovedsponsor trakk seg fra klubben når kontrakten gikk ut, firmaet ønsket ikke å profilere seg til dette rotet. Det var nesten ingen andre som ville heller. Klubben spilte derfor uten hovedsponsor og selvsagt en rekke småsponsorer gikk med i samme rennet.
Kassen ble rimelig slunken og det måtte en storopprydding i ledelsen. Dette er nå heldigvis snudd og sponsorer kommer tilbake.
Kassen ble rimelig slunken og det måtte en storopprydding i ledelsen. Dette er nå heldigvis snudd og sponsorer kommer tilbake.
Resultatene kommer!!
Dette med at Terje Høili er på kollisjonskurs med KTE og klubben, når det gjelder forsterkninger, har jeg ingen tro på. De forsterkningene T.H snakket om, blir nok realisert etter 1. juli.
Da vil det vise seg hvilke spilletyper vi har bruk for.
KTE er den som bestemmer hvilke forsterkninger han ønsker seg. T.H blander seg helt sikkert ikke i annet enn den økonomiske hjelpen han evt. ønsker å tilby.;):D:ffk:
Dette med at Terje Høili er på kollisjonskurs med KTE og klubben, når det gjelder forsterkninger, har jeg ingen tro på. De forsterkningene T.H snakket om, blir nok realisert etter 1. juli.
Da vil det vise seg hvilke spilletyper vi har bruk for.
KTE er den som bestemmer hvilke forsterkninger han ønsker seg. T.H blander seg helt sikkert ikke i annet enn den økonomiske hjelpen han evt. ønsker å tilby.;):D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Anduril
Jeg har en ørliten post på 1000 aksjer i FFK, ....
Hei! Hvordan kjøper man aksjer i FFK for tida? For et par måneder siden var det en aksjeemisjon, men jeg fikk aldri ut fingern den gangen.
Man må jo eie en bit av klubben sin. :)
Tenkte på å ta opp kampen med Mr. Høili. :)
Mygg.
www.carlberner.no
Mygg : Jeg kjøpte aksjene mine under emisjonen, om det fortsatt er noen igjen av disse vet jeg ikke. Tar du kontakt med klubben så kan de sikkert svare på slikt.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914