Hvorfor kjøper ikke flere sesonghefte på felt o?
2) Blir det syngende supportere på de to feltene ved siden av plankehaugen? er disse medlemmer?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Kanskje jeg like godt kan kjøpe enkelt biletter ? Tror mange tenker det samme..
Inkululeko - Freihet - Frihet - Freedom
Stadion på FMV!
- Fredrikstadgutter våre veier -
Når vanlig ståplass-billett koster 110kr, så trenger man ikke være Einstein for å skjønne at det lønner seg å gjøre som i avsnittet over!
Har man sesongkort derimot, er muligheten til å komme 5 minutter før kampen tilstede, hvis det skulle være nødvendig, og likevel være sikret plass.Det er man ikke ellers, og må jage etter billetter hver fu**ings uke!
Fikk riktig antall billetter t.o.m. jeg da....
og ikke en 2 meter lang remse
ERGO: har man tenkt dra på de aller fleste hjemmekampene, løøøøøøøp og kjøøøøøp!!!
:D:ffk::ffk::ffk::D
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Utover det så forstår jeg helt klart at det er en fordel med sesongkort. Kjekt å tenke på at hele sesongen er i boks. Så får vi heller leve med å skaffe oss billetter til cup-kampene.
Opprinnelig postet av mayadan
Nå stemmer det vel ikke helt at man må komme 5min før kampstart om man ikke har sesongkort da. For de som velger å sitte, og samtidig ikke kjøpe sesongkort, så er det fullt mulig å bestille billetter i forveien.
Tror ikke du helt har lest innlegget mitt så nøye, MayDay
:cool:
Hmm, har man sesongkort er man vel sikret plass???
...uansett når man kommer?
:D
Og hvem er det som SITTER på en fotballkamp??
Det er det jeg har ment hele tiden. Stolene er der for å eventuellt hive på dommeren eller motspillere hvis ting ikke går FFK`s vei *grynt*
:D
(Radoslaw hadde vært stolt av meg nå)
skrivefeil tatt i betrakting...
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Nei, gjør som Plankehaugens svorne ; Reis opp og syng ! I år er vi en viktigere 12 spiller enn i fjor, garantert !!!:ffk:
Det er egentlig ikke verre enn å bare rive av en billett fra remsa rett før du går på kampen...:D
Ikke noe problem...
Pættærnæ døm hang og slang!!
Opprinnelig postet av mayadan
Stemmer at man er sikret plass ja. Men om man kjøper vanlig billett på forhånd er man også sikret plass.
Jojo, så sant ikke det er fullt eller at man for en eller annet grunn ikke har mulighet å kjøpe i god tid...
Og det er det jeg mener:
må jo hele tiden stresse med å kjøpe billetter og RISIKERE og IKKE få de pga stor pågang...
*de rykker til stadighet nedover i køen...* hehe
Og enda bedre...
man sparer nesten 40kr pr kamp hvis man har har kjøpt sesongkort (jmf mitt tidligere innlegg)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914