Husk meg
Brukernavn
Passord

Det blir ikke noe av Aristokratene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 31 mar 04, 23:10
Etter dagens generalforsamling ble det klart at det ikke blir noe av å bytte navn fra plankehaugen til aristokratene. For det første uttalte klubben at det var helt uaktuelt, og for det andre stemte 3/4 av de fremmøtte nei til navnebytte! Deilig!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 23:11
Etter min mening helt greit. Synes ikke "Aristokratene" er særlig passende som navn på supporterklubb.

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 23:24
Helt enig...Aristokratene....nææh...klinger bra, men ikke som navn på en supporterklubb.

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 01 apr 04, 09:06
Endret: 01 apr 04, 09:10
Etter stemningen her på forumet, så trodde jeg faktisk at et navnebytte var på gang jeg. Glad det ikke ble noe av. Nå får vi Planker stå "en for alle og alle for en" da; for guttane selvsagt.

PS. Den nye aristokratsangen fungerer jo fortsatt veldig bra den; om guttane. På tide vi får en også kankje?

- Fredrikstadgutter våre veier -

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 01 apr 04, 09:10
Syns det er bra at vi beholder navnet Plankehaugen. Tidspunktet var helt galt nå til å bytte navn, tror ikke navneendringen ville gitt en økning i antall medlemmer, og ikke minst er navnet godt innarbeidet. Jobber i Oslo, og får masse positive tilbakemeldinger på navnet. Folk synes det er et morsomt navn. Aristokratene klinger bra, som Pk skrev, men jeg synes ikke det passer som navnet på supporterklubben.

Jon

Juniorspiller

Ble medlem: 26 jun 03

Lagt til: 01 apr 04, 09:36
Opprinnelig postet av aresolbe
Etter stemningen her på forumet, så trodde jeg faktisk at et navnebytte var på gang jeg...

Tror mange av de som var i mot navnebytte har diskutert dette i en tidligere diskusjon. Når det kommer en ny tråd med samme emne blir det meningsløst å dra gjennom de samme synspunktene en gang til.

Forslag til Sjæfan: Legg inn linker til de orginale diskusjonene og lag en mulighet for å stenge/deaktivere/markere den nye diskusjonen?

HectorFFK

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03

Lagt til: 01 apr 04, 10:08
Opprinnelig postet av ajg
For det første uttalte klubben at det var helt uaktuelt

Ikke det at jeg var så fryktelig for navneskiftet, men hvorfor var klubben imot at Plankehaugen skulle bytte navn? Hva bryr det dem?

FFK--> I hundre mot toppen!

sa-sa-sa bra-bra-bra Fred-rik-stad

Gi bort Risholt?!? Selge kapteinen midt i sessongen?!? Jævli smart...

HATER Mokkelbost!!!

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 01 apr 04, 11:45
Opprinnelig postet av HectorFFK

Ikke det at jeg var så fryktelig for navneskiftet, men hvorfor var klubben imot at Plankehaugen skulle bytte navn? Hva bryr det dem?

Enig. Hvilke beskjeder har klubben gitt om dette? Skulle de diktere Plankehaugen til _ikke_ å skifte navn da? Og hva hadde klubben gjort om årsmøtet faktisk vedtok navnebytte?

Forresten fett nok at det ikke ble navnebytte. Vi er jo uansett aristokratene i norsk fotball.
:cool:

Mygg.

www.carlberner.no

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 01 apr 04, 14:13
Endret: 01 apr 04, 14:14
Har noe med klubben FFK mener de har en slags "patent" på navnet.. Noe sponsorgreier o.l!!
Er egentlig helt enig...

Deilig å blir ferdig med denna diskusjonen :cool:

Pættærnæ døm hang og slang!!

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 01 apr 04, 15:39
det er som Kristian B sier at det er LAGET som har dette tilnavnet. I et eget skriv fra ledelsen i FFK leste Lars Thoresen opp noe slikt: "styret vil ikke under noen omstendighet godkjenne et slikt navn, og vi skjønner egentlig ikke hvorfor dere i det hele tatt tenker på navnebytte, med den framgangen dere har gjort i det siste.." virket som at styret i klubben må godta evt nye navn på supporterklubben.

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!

Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03

Lagt til: 01 apr 04, 15:58
Jeg var i utgangspunktet for et navnebytte, men må si at Plankehaugen er et ganske så orginalt navn, og det begynner virkelig vokse på meg, så jeg har absolutt slått meg til ro med Plankehaugen og støtter det navnet fulgt ut.

Lenge leve "hjørnet"!

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 01 apr 04, 16:00
Endret: 01 apr 04, 16:02
Tviler på at styret må godta et nytt navn! Tingen er bare den at som Kristian B nevnte at de sikkert føler de har rettighet til `Aristokratene`. Regner det for sikkert at vi kan kalle oss hva vi vil, så lenge dette ikke er et navn de har "rettigheten" til. Vi er forøvrig en gjeng som vurderer å starte en Torshov, evt. Oslo avdeling av Plankehaugen, helt uoffisielt selvsagt (vi er ikke utbrytere nei :rolleyes: ) Regner med at vi kan kalle oss Torshovkællane om vi vil det... :D

- Fredrikstadgutter våre veier -

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03

Lagt til: 01 apr 04, 20:56
Opprinnelig postet av aresolbe
Vi er forøvrig en gjeng som vurderer å starte en Torshov, evt. Oslo avdeling av Plankehaugen, helt uoffisielt selvsagt (vi er ikke utbrytere nei :rolleyes: ) Regner med at vi kan kalle oss Torshovkællane om vi vil det... :D

Stilig!

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03

Lagt til: 01 apr 04, 21:30
Var i utgangspunktet for et navnebytte, men plankehaugen red av stormen og stiller nå sterkere...

Ekte storhet er å bli slått ned i støvlene, og så komme tilbake.

Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03

Lagt til: 02 apr 04, 18:25
Endret: 02 apr 04, 18:26
Er egentlig bare positivt om "Torshovkællane" kan ta tak i supporterlivet for alle Osloplanker. Bor i Oslo sjøl, hvertfall periodevis, faktisk 10 minutter å gå fra Torshov..., men har jo et verv som gjør at jeg nok ikke har tid og anledning til å ta tak i noe i Oslo. Hadde vært suverent om vi fikk et fast treffsted før kamp, gjerne en pub med et par TV-skjermer som også er villig til å vise FFKs TV-kamper. Er jo ikke alle som kan dra langt uti gokk annenhver helg for å se kamp.

Lars Thoresen, stolt aristokrat

Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03

Lagt til: 02 apr 04, 20:25
Opprinnelig postet av Møklegård
Ekte storhet er å bli slått ned i støvlene, og så komme tilbake.

Kunne ikke vært mere enig, Møklegård

:cool:

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914