ang. spillerkjøp..
Greit, Kallio ble ikke ffk spiller, ihvertfall ikke i denne omgang.Men jeg spør meg selv:burde ikke denne forhandlingsprosessen vært påbegynt for lengst? Er det ikke litt sent å begynne intensiveringen noen dager før vinduet stenger? Så kunne man evt forhandle med andre spillere hvis overgangen går i vasken..som i dette tilfellet. Det burde være mulig å finne forsterkninger, i et marked hvor det er et stort overskudd av spillere?!
La det være sagt at jeg i det minste har et godt håp at ny tippeligakontrakt kan sikres.La tvilen komme ffk til gode, det fortjener spillerne!
Gleder meg til Åråsen:p
La det være sagt at jeg i det minste har et godt håp at ny tippeligakontrakt kan sikres.La tvilen komme ffk til gode, det fortjener spillerne!
Gleder meg til Åråsen:p
---------------------------
Hvor ble det av Dadason??!
Siden Kallio har vært i kikkerten lenge er det trolig at FFK også har hatt andre i kikkerten. Dette medfører at Kallio nok ikke var førstevalg, og når de ikke fikk de/den andre spilleren, så måtte de haste for å få Kallio på plass før overgangsvinduet stengte.
Bare spekulasjoner, men det høres logisk ut når de venter så lenge med forhandlingene rundt Kallio.
Bare spekulasjoner, men det høres logisk ut når de venter så lenge med forhandlingene rundt Kallio.
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Meget sannsynlig at du har rett, Holters.
Så lenge man ikke kjenner hele historien er det veldig uklokt og kritisere FFK i denne saken og for den sak skyld andre saker også, slik mange ynder å gjøre for tiden.:ffk::ffk:
Så lenge man ikke kjenner hele historien er det veldig uklokt og kritisere FFK i denne saken og for den sak skyld andre saker også, slik mange ynder å gjøre for tiden.:ffk::ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914