Husk meg
Brukernavn
Passord

Kallio kommer ikke

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

thomas

Juniorspiller
Ble medlem: 01 des 03
Innlegg: 172

Lagt til: 31 mar 04, 16:09
Dette i følge Radio Fredrikstad

Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 31 mar 04, 16:11
Står på fredrikstadfk.no nå også...da får vi satse på at Stian eller Vebjørn gjør jobben på venstreback. Godt å ha noen kroner å rutte med når sommeren kommer også....kan være at forsterkninger trengs et annet sted da. Synes det er fornuftig å ikke hente en spiller som man ikke kan være 100% sikre på at spiller 12. april.

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 mar 04, 16:12
Dette var noe dritt.... nå blir det ingen nye forsterkninger før overgangsmarkedet stenger er jeg redd.

Men vi får håpe og tro at laget vi har er godt nok.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 31 mar 04, 16:13
Ripe i lakken! Trodde klubben hadde "fulgt spilleren gjennom flere måneder"? :(

---------------------------

Stadion på FMV!


mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 31 mar 04, 16:18
Dæven.

Nå begynner snart jeg også å tvile litt på FFK-ledelsen her. Hva er det Harry & Co holder på med?

På den annen side så er det jo bra at ledelsen holder hodet kaldt og ikke pøser ut penger på spillere de vet at ikke holder hva de lover.

---------------------------

www.carlberner.no


pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 31 mar 04, 16:18
Opprinnelig postet av Svein
Ripe i lakken! Trodde klubben hadde "fulgt spilleren gjennom flere måneder"? :(


Eller skal vi si et skikkelig kræsj? :rolleyes:

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"


Pk

A-lagspiller
Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 756

Lagt til: 31 mar 04, 16:20
Ripe i lakken? Kræsj? Nei, nå må dere gi dere. Harry og gjengen kan da ingenting for at Kallio har noen skrøpelige lysker...fornuftig å la han bli hjemme så lenge man ikke har noen garanti for at han er frisk. Jeg føler meg helt trygg på at man vil hente inn forsterkninger når overgangsvinduet åpner til sommeren dersom det skulle være nødvendig.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 31 mar 04, 16:28
Til sommeren?! Til sommeren kan være for sent, altfor sent!
Trodde nesten han var i boks... Smånynna sanger om han i huet og greier. Faen nå ble jeg skuffa!

---------------------------

Pættærnæ døm hang og slang!!


super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 31 mar 04, 16:30
om man har fulgt spilleren gjennom flere måneder, så burde man vel sjekket om han var veldig skadeforfulgt fra før av. har han hatt lite skader så er vel sjansen liten for at han ville få kraftige lyskeproblemer i ffk. trodde dette var en spiller som man vurderte å beholde flere sesonger jeg, ikke en som ble henta bare på måfå... men hvor feil kan man ta

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 31 mar 04, 16:46
Så vidt jeg har skjønt, så merket Kallio til en lyskeskade han hadde for 2 år siden etter La Mangaturen. Det kan da hverken Harry eller KTE gjøre noe fra eller til.
Helt riktig av FFK å legge dette på is nå. Vi har et bra nok lag til å henge med i vårsesongen, så får vi heller forsterke der det er behov til sommeren.;):ffk:

---------------------------

FFK på toppen i 2005


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10070

Lagt til: 31 mar 04, 16:50
Feil, det var den andre lysken han opererte for to år siden. Det sa i alle fall broren hans, og det ser jeg på som en sikker kilde, men ellers; Synd...

---------------------------

Ansvarlig redaktør

"Solen smiler til glade gutter..."


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 31 mar 04, 17:05
Det er mye som er "litt rart" i denne saken. kallio ble først tilbudt kontrakt! Hadde han akseptert denne hadde han vært FFK spiller i dag. Han sendte FFK et motkrav og det er først etter dette og i øvrige kontraktsforhandlinger denne "påståtte" skaden har vært et tema. Hvorfor var ikke dette tema før den opprinnelige kontrakten da ? Den kontrakten som Harry hansen var sikkker på at ble undertegna. Utrykket det er nermest i boks har jeg hørt for mye fra den kanten nå...................

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 31 mar 04, 17:06
Nå får vi grave ned lommetørklene, og brette opp armene og støtte Vebjørn, Stian og alle de andre som snart skal ut i ilden! La oss ikke gråte over spillt melk!!

HEIA FREDRIKSTAD!!

( ...veldig skuffa idag!:( )

---------------------------

Stadion på FMV!


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 mar 04, 17:21
Dette var veldig skuffende og sikkert en stor strek i regninga for klubben også. Dette var utrolig uheldig, og det har tydligvis først kommet fram nå nylig, siden vi ville signere med han for et par dager siden, så vi kan vel ikke laste noen for dette.

Da får vi klare oss med de vi har, for blir vel litt knapp med tid i forhold til en erstatning for Kallio.......tipper Stian Johnsen må ta ansvar på venstreback nå, og så blir det vel enten Bjørnar eller Stjerna på ving. Hvis ikke Vebjørn tar backen og Johnsen vingen da, men er vel ikke noen vits å spekulere for mye i dette, får vente å se.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 31 mar 04, 17:26
Tror Vebjørn Hagen starter som venstrebcak på Åråsen med Bjørnar Johannessen på venstre midtbane. Stian Johnsen og Håkan Söderstjerna har veldig lite matchtrening og tror de trenger litt mer tid på seg.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


ATM

Juniorspiller
Ble medlem: 23 feb 04
Innlegg: 83

Lagt til: 31 mar 04, 18:15
Ja, detta var no dritt :mad: men jeg liker den gjennomgående holdningen på forumet her nå. Detta skal vi klare med det mannskapet vi har !!

---------------------------

Røde og hvite kællær ut på banen tællær


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 31 mar 04, 20:23
Sånt skjer i fotball, det er dette som gjør det så sjarmerende, uforutsigbart, ja alt som gjør hverdagen verdt å leve...

Kallio eller ei, her skal det spilles EliteserieFotball, JEG gleder meg i alle fall som en våryr hingst


:ffk::ffk::ffk:

---------------------------

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...


antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04
Innlegg: 326

Lagt til: 31 mar 04, 20:25
Sagt det før!
Dette er for dumt:confused:.
Må si det vitner om dårlig " research" og merkelig uttalelser fra :ffk:-ledelsen.
Håper dette blir siste gang vi slipper å lese / høre halvkveda viser, eller opplysninger om "drømmer":mad:
Uansett spillerne på laget er uskyldige, ønsker de lykke til, fordi om klubb.ledelsen etter min mening har fått ei skrape i lakken:p

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 01 apr 04, 09:52
Jepp,

Dette var underlig. Hvis de har fulgt spilleren lenge kunne de vel ha ordnet en legesjekk på ett litt tidligere tidspunkt?


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340