Husk meg
Brukernavn
Passord

Ivar følger Bjellesauen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 15:35
Endret: 31 mar 04, 15:41
VG er Bjellesauen i fotball-Norge!

Nå tipper de FFK rett ned, og alle andre synsere av typen Ivar Hoff er umiddelbart ute å spår akkurat det samme (FFK på aller siste plass på tabellen).

På meg virker tipsene deres ikke særlig gjennomtenkte. Nå skal liksom hele Fotball-Norge si : ”ÅÅ jadda. Vi elsker Fredrikstad, for dere var jo så gode på 1950-tallet, men hjernen min sier at dere rykker rett ned igjen”.

De såkalte hjernene deres er selvfølgelig full av propaganda fra VG og andre tabloider, som formulerer meningene til resten av synserne som uttaler seg til TV og radio. Det blir bare for dumt. Har liksom VG (For ikke å snakke om Ivar Hoff!!) noen som helst peiling på hva slags spillere FFK har hente inn?

Jeg vil anta at både VG og Hoff vet akkurat like lite om B. West og T. Koskela sine kvaliteter som jeg vet. Det betyr at de forløpig ikke vet så mye (men antakelig vet de mindre enn meg, for de har ikke fulgt med på dette forumet der man får ganske mye info hvis man følger med).

Ergo er pratet deres utelukkende forankret i ”statestikk” om at 1. divisjonslag som har rykket opp som oftest rykker ned igjen. Det er som å sammenlikne epler og tomater. Hørt denne før: ”Ja se på Ålesund i fjor, slik går det med FFK også”. Hva er det for noe egentlig? FFK og Ålesund er to helt forskjellige klubber, med helt forskjellige spiller-staller og helt forskjellige trener-team. I tillegg tas det utgangspunkt i vinterens treningskamper, som egentlig ikke sier en dritt, med tanke på at Alex Rosen, og en eller annen 2. div spiller fra Halden har representert FFK i et uttall av disse kampene.

Så min kommentar: Fuck VG og Ivar Hoff! Og til alle FFK sine spillere: IKKE HØR PÅ DEM! De aner ikke hva de snakker om! De følger bare Bjellesauen, og forsøker å framstille seg selv som viktigperer. FFK skal IKKE la seg stoppe av slike synsebukker. Og jeg håper det sporer spillerne til ekstra innsats.

aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03

Lagt til: 31 mar 04, 15:40
Merker at det er flere som er lurer litt på bedømmelsen av spillere og laga ja. Det sykeste argumentet jeg har hørt til nå er Ivar Hoff sitt på Radio Fredrikstad (her) der han sier at "FFK rykker ned fordi di ikke klarte å vinne 1. divisjon engang!" Ærlig talt, det var et fattig poeng unna Kamma! Blir provosert bare jeg hører stemmen til den mannen jeg da men...

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -

Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 17:35
Med hjernen tror jeg han er innepå noe, men med hjertet VET jeg han tar feil!! ;)

Stadion på FMV!

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 31 mar 04, 17:43
Ser ikke noe problem i dette, og selv om argumentasjonen til Ivar Hoff er veldig tabloid og trolig feilaktig, så må vi objektivt sett innse at det er en årsak til at så å si samtlige "eksperter" tipper oss ned.

Vi kan heller ikke forvente at alle som tipper tabell rundt om på nett og i aviser har detaljkunnskap om alle lagene. Vi er flinke til å gjøre research på FFKs nye spillere og se hvilket potensiale som bor i de, men mange av oss har samtidig ikke den samme detaljkunnskapen om motstandernes spillere og deres forsterkninger. Vi er ikke alene om å ha forsterket mannskapet vårt. Faktisk vil jeg påstå vi ikke ligger på øvre halvdel om vi setter opp en tabell basert på hvor gode forsterkninger man har fått. Og når vi i utgangspunktet trolig hadde den svakeste stallen av TL-klubbene, så er det fullt forståelig at vi tippes rett ned.

La det heller bli kilde til motivasjon og inspirasjon!

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 31 mar 04, 20:26
Ivar Hoff sier slikt for å få oppmerksomhet og provosere...

La oss la den aldrende mannen med det hvite håret får si hva han vil, la guttane få mannen til å angre bittert på sine til tider lite gjennomtenkte uttalelser...

Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...

antidrillo

A-lagspiller
Ble medlem: 29 feb 04

Lagt til: 31 mar 04, 20:32
Endret: 01 apr 04, 09:47
Ivar Hoff har vel aldri imponert noen, med sine fotballkomentarer!!:eek::D
Likevel må jeg si som "Svein" Hjernen og hjertet går hver sin vei.:confused:
Kan bli schizofren av mindre, enn å være:ffk:-supporter i disse tider.:p

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"

ølbuss

Juniorspiller
Ble medlem: 28 jan 04

Lagt til: 31 mar 04, 21:10
Hvorfor skal vi være så uenige med alle som tipper oss ned?..Det er fullt forstålig og egentlig ganske realistisk.
Oppgaven våres nå må være å motbevise disse påstandene.La oss bruke energien på det isteden.Og det på banen!
Men en ting kan vi være med å påvirke direkte selv,og det er at vi skal være Norges beste og mest trofaste publikum!

Gla`buss gutter våre veier...

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 01 apr 04, 01:24
Det finnes vel knapt noen sportskommentator/ekspert i Norge, som har sagt så mye dumt som Ivar Hoff.
Faktisk hadde jeg blitt mere skuffet hvis tanta mi fra Bærum, som overhode ikke er interessert i fotball, hadde dømt FFK rett ned. Ivar Hoff er en man bare må le av. Den verste uttalelsen han kom med i radio Fredrikstad synes jeg var den at FFK hadde et svakere lag i år enn i fjor og at vi i år ikke hadde noen spillere av Dadason`s kaliber. En slik uttalelse vitner jo om at mannen enten ikke har peiling på hva han snakker om eller at han kun ønsker å provosere slik han ofte har gjort for å få media oppmerksomhet.
Har egentlig ikke lyst til å si så mye mer om denne mannen, da jeg føler at jeg har blitt helt kvalm, så jeg får heller la det være.
Skal ihvertfall bli spennende å høre hans "ekspert" kommentarer etter at FFK har tatt 3 poeng mot Lillestrøm den 12. april.:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

FFK på toppen i 2005

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 01 apr 04, 08:50
Å herregud ja... 3 poeng borte mot LSK. Sitter og sikler bare ved tanken...

Skulle vært morro å høre hva den selutnevnte eksperten hadde sagt da!!!

- !

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914