Mommo fikk avslag
krysser fingra for at det ordner seg.
---------------------------
PISSBOY #1
Bajs är kul :)
epostadresse er jon.kilen@tiscali.no
Ja, det var kjipt!
:mad:Men alt håp er ikke ute. Jeg har selv erfaring med UDI og vet hvor firkantet og vanskelig dette kan se ut, før det alikevel løser seg når man finner den rette fremgangsmåten.
Får håpe at hans advokat raskt ordner opp i dette.:rolleyes::ffk:
:mad:Men alt håp er ikke ute. Jeg har selv erfaring med UDI og vet hvor firkantet og vanskelig dette kan se ut, før det alikevel løser seg når man finner den rette fremgangsmåten.
Får håpe at hans advokat raskt ordner opp i dette.:rolleyes::ffk:
FFK på toppen i 2005
Kjedelig for både spiller og klubb.
Kan han ikke bare kapre flyet om de prøver å sende han hjem da ? Russiske flykaprere får jo bli her i landet, så da er det bare å prøve seg da.
( OBS ! Samfunnskritisk ironisk innlegg, så slipper noen å tro at det var et ekte godt forslag .... )
Kan han ikke bare kapre flyet om de prøver å sende han hjem da ? Russiske flykaprere får jo bli her i landet, så da er det bare å prøve seg da.
( OBS ! Samfunnskritisk ironisk innlegg, så slipper noen å tro at det var et ekte godt forslag .... )
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
får håpe det ordner seg. hvis ikke vet jeg om en som må bytte slagordet sitt;)
på vinger over europa
Dette var vel egentlig ingen overraskelse. Antakelig må han reise hjem, for så å søke arbeids- og oppholdstillatelse der i fra.
Jeg håper FFK holder kontakt med spilleren, og hjelper ham gjennom en ny runde med UDI.
Jeg håper FFK holder kontakt med spilleren, og hjelper ham gjennom en ny runde med UDI.
Akk så synd, men har tilltro til SA#1 sin uttalelse her, må bare finne den rette fremgangsmåten så kan det løse seg likevel. Jeg krysser hvert fall fingrene for det!
Momo, we believe!! :ffk:
Momo, we believe!! :ffk:
Lenge leve "hjørnet"!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914