Laget mot Brann!
Sørlie
Pål A, Trondsen, Helland, Johnsen
West, Kosso, Risholt, Johannessen
Brenne og Ringberg
Bjørnar "Potet" Johannessen må altså ikke avskrives i 1. elveren iår heller.
---------------------------
Macka fra start!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Macka fra start!
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ære være plankebyen!
Begynner å lure på om klubben satser på Søderstjerna eller om han er iferd med å bli et annet valg bak Stian Johnsen? Noe jeg hadde vært meget fornøyd med, dersom Kallio fungerer på backplass da.
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #78
Begynner å lure på om klubben satser på Søderstjerna eller om han er iferd med å bli et annet valg bak Stian Johnsen? Noe jeg hadde vært meget fornøyd med, dersom Kallio fungerer på backplass da.
Det er helt sinnssykt hvor mange rykter og spekulasjoner folk her inne klarer å spa opp...
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Opprinnelig postet av Holters
Det er helt sinnssykt hvor mange rykter og spekulasjoner folk her inne klarer å spa opp...
Kunne ikke vært mer enig. Treningskamper er til for å teste ut forskjellige ting, og da er det latterlig å begynne å spekulere i om Håkan ikke vil bli satset på lenger.
Tror forresten Håkan vil bli en viktig brikke i årets FFK-stall.
FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt
Dersom Kallio blir klar, vil han være med å kjempe om både venstre back og venstre ving, samt venstre midtforvar.
Hvis Søderstjerna skal få plass i 1. elveren, så spørs det om ikke han må opp på det samme nivå, som han var året før han kom til FFK, da han var en aktuell kandidat til det Svenske landslaget
Derfor bør både Søderstjerna og Stian Johnsen få all den matchtreninga de kan få før seriestart. Pga. det vil nok også Søderstjerna spille 2. omgang mot Brann, tenker jeg, dersom han da ikke er med fra start.
Det beste laget FFK kan stille med, hvis Kallio kommer og hvis alle er i topp kamp form og hvis vi spiller 4-4-2 er etter min mening::cool::cool::ffk:
I mål: Rotevatn
Forsvar: Zwartek-Tor T.-Kallio-Stian J.
Midtbane: West-Risholt-Koskela-Søderst
Angrep: Brenne-Ringberg
FFK på toppen i 2005
Er det noen som må heve seg flere hakk fra i fjor for å være i nærheten av lagoppstillingen, så er det faktisk Stian Johnsen!
Kommer han opp på nivået han var på før skaden sin (i 2. divisjon), så har han faktisk en reell mulighet til å kapre en plass på midtbanen.
Du må forresten lære deg å skrive Czwartek... :)
Det laget jeg ser for meg er:
Sørlie (Rotevatn må fortsatt bevise seg verdig!)
Czwartek - Trondsen - Helland - Kallio (T og H er en uheldig kombinasjon, men alikvel ser det ut til å fungere. Dessuten har vi stor fart på backene som kan hjelpe til).
West - Risholt - Koskela - Stjerna (Etter å ha snakket med broren til Kallio, så ble Koskela beskrevet som en artist med offensive egenskaperl. Riktignok har han vist seg om en ballvinner i FFK, men kanskje innehar han offensive kvaliteter vi enda ikke har sett. Han var visstnok ingen målscorer, men hans pasninger var utsøkte).
Hornseth - Ringberg. (Føler at Brenne er bedre på midtbanen. Han er liksom bedre teknisk og med ballen i beina, enn han er til å score mål. Som mossingene sier; Han er jo vaksinert mot scoringer! Virker som han er fryktelig ineffektiv. (Noe forrige kamp viste nok engang, da han hadde nok av store sjanser til å score). Hornseth er for øvrig den spilleren som har scoret mest i treningskampene).
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mar 04, 00:27
Endret: 31 mar 04, 00:30
Når det gjelder Kallio, (hvis han blir klar), så skal man ikke se bort i fra at han også kan erstatte Ringberg, dersom enten Ringberg blir skadet eller ikke takler overgangen til tippeligaen. Kallio er jo rask og ifølge rapportene, så spillte han meget godt som spiss for et par år siden.
Alle regner Ringberg som "bankers". Det gjør ikke jeg, tror hans sterke sider kan bli veldig begrenset mot raske forsvarere. Synes man så klare tendenser til det bla. mot Rosenborg i Østfoldhallen.
Dette med Kallio som spiss var egentlig bare en liten tanke, tror nok han ender som midtstopper og at Helland må på benken. Tror nok også at Brenne blir foretrukket med knappest mulig margin foran Hornseth.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Snæbbuss-aristokrat #78
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 31 mar 04, 02:05
Endret: 31 mar 04, 02:07
Søderstjerna har knapt spilt en eneste treningskamp, med unntak av første omgangen mot Enga. Kallio har blitt/blir handlet inn, først og fremste med tanke på venstreback plassen og det frigjør Stian Johnsen for vingplassen. Når man tar alt i betrakning så syns jeg det er ting som tyder på at Søderstjerna kan komme til å bli satt på sidelinja, hvert fall i begynnelsen av sesongen, og det tror jeg Eggen har innsett de siste par ukene, noe som gjorde/gjør signeringen av Kallio desto viktigere. Men vi får se.
P.S. Hva er vel et fotballforum uten spekulasjoner?!
Lenge leve "hjørnet"!
Opprinnelig postet av djpete
Bjørnar "Potet" Johannessen må altså ikke avskrives i 1. elveren iår heller.
Bønna skal aldri avskrives...At han kan brukes på flere plasser er kanskje ikke bare postivt, men som han sier selv, "det viktigste er å få spella", og den holdningen burde flere hatt...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914