Ja...?
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 30 mar 04, 18:41
Noen som vet om Kallio har takket ja til kontraktsforslaget? Sitter på jobb og biter negler opp til albuene.
---------------------------
-exit body, exit mind-
Ble medlem: 23 mar 03
Lagt til: 30 mar 04, 18:50
De er fortsatt i forhandlinger, så en avgjørelse blir tatt i morgen. Kallio avslo det første tilbudet, men har visst sendt FFK et kontraktsforslag. Det sies at forhandlingene er ganske harde.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ble medlem: 27 mar 03
Lagt til: 30 mar 04, 18:51
Ah... hørte nettopp på rf at han vil klubben svar i morra. Søvnløs natt mao. Velvel, får vel drekke seg full på en giftig blanding av øl og samboca da...
-exit body, exit mind-
Ble medlem: 10 des 03
Lagt til: 30 mar 04, 19:19
Håper ikke Kallio er urimelig kravstor i de forhandlingene, men det kan jo tenkes at han utnytter seg litt av at overgangsfristen går ut i morra, noe som setter litt press på FFK i forhold til å få på plass en avtale. I så tilfelle så må jeg si at han har bra is i magen, for det kan jo slå uheldig ut for han også.
P.S. Kun spekulasjoner fra min side det her altså.
Lenge leve "hjørnet"!
Lagt til: 30 mar 04, 19:21
Utvilsomt Kallio som sitter med de beste kortene i forhandlingene og kan åpenbart presse FFK litt. Etter hva jeg har forstått så er det ikke noen nedtur for ham å fortsette i HJK heller, så tror han ønsker å gå opp en del i lønn dersom han flytter til Norge.
Men vi får se i morgen.
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 30 mar 04, 20:04
jeg håper FFK strekker seg et stykke her, tror de trenger denne spilleren......
Kom igjen a Kallio..... svar JA.....:D
Jørn Moum, FFK, Stjernen og MUFC supporter
Røde, hvite, sterk som stålet sender ballen inn i målet, klem ivei nå går det bra, HEIA HEIA FREDRIKSTAD
FFK, the pride of Norway!
Lagt til: 30 mar 04, 20:55
Eller kanskje ledelsen i FFK akkurat så den glimrende dokumentaren på Brennpunkt (NRK) om pengegaloppen i norsk fotball, som gikk helt ut av kontroll utover 90-tallet. Greit å ha i bakhodet når man maser om dyre spillerforsterkninger hele tiden.
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mar 04, 00:05
Det ordner seg nok imorgen, og Harry må kaste seg i bilen igjen, for å kjøre til NFF i Oslo, slik at papirene skal bli iorden.
Hvordan er det forresten med Mommo? Han kan vel ikke engang spille på 2. laget så lenge ikke hans arbeids/oppholdstillatelse er klar?:confused::confused:
FFK på toppen i 2005
Lagt til: 31 mar 04, 00:10
I følge
f-b.no så krever FFK nå også at Kallio må gjennomgå en grundig medisinsk test før de evt. signerer kontrakt med ham. Og de er heller ikke enige med hverken spiller eller klubb ennå. Og klokka tikker. Ganske nøyaktig 24 timer igjen nå. Tror det blir ganske intens jobbing på klubbhuset i morgen og mange diskusjoner frem og tilbake...
Ble medlem: 03 jun 03
Lagt til: 31 mar 04, 03:51
det skal mye til om dette går i orden nå, tror jeg..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Ble medlem: 23 feb 04
Lagt til: 31 mar 04, 08:03
Opprinnelig postet av ajg
det skal mye til om dette går i orden nå, tror jeg..
Dette er jo helt klassisk forhandlertaktikk, og jeg tror faktisk begge parter er interessert i å komme til en løsning. Vi får bare håpe at Harry Hansen og Co. ikke har for mye "is i magen"
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 31 mar 04, 08:11
Nå vet ikke jeg så mye om hvordan de forhandler, men begynner å bli litt bekymra når de hverken er enige eller sikre på om han er helt frisk når det kun er 12 timer igjen...
Lever i håpet :p
Ble medlem: 25 mar 03
Lagt til: 31 mar 04, 08:42
Endret: 31 mar 04, 08:43
Opprinnelig postet av ATM
Dette er jo helt klassisk forhandlertaktikk, og jeg tror faktisk begge parter er interessert i å komme til en løsning. Vi får bare håpe at Harry Hansen og Co. ikke har for mye "is i magen"
...også får vi gi Harry en ekstra klapp imorgen, hvis forhandlingene går iorden!!
Stadion på FMV!
Ble medlem: 21 apr 03
Lagt til: 31 mar 04, 10:24
hva har du tenkt å gi om det går i vasken da? Et skikkelig dask? Er kanskje en oppgave å gi til bøgejon
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Ble medlem: 24 mar 03
Lagt til: 31 mar 04, 11:03
Går det i vasken er kan det jo være av ulike årsaker.
Noe jeg ikke helts skjønner er at han MÅ være klar til spill ved seriestart. Det er da en 3 års kontrakt vil evnt. skal signere. Hvis legen fastslår at dette ikke vil være ett langsiktig problem synes jeg det er vel kortsiktig å avvise ham pga lyskesmertene. Vi tenker da lenger enn april ?????
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mar 04, 12:07
Dette med legesjekken er nok en to-sidig sak. FFK ønsker nok å være helt sikker på at ikke spilleren er langtids skadet.
Dadason måtte jo også gjennom en sjekk sist år, før hans kontrakt ble signert, så dette er helt normalt.
Den andre siden med denne legesjekken er at FFK vil vise både spiller og klubb at man ikke er interessert for en hver pris, altså litt taktikk.
Men jeg tror alle kan være ganske trygge på at dette ordner seg i løpet av dagen og at vi antagelig da får se ham mot Brann imorgen. :D:ffk:
FFK på toppen i 2005
06/10/2024 22:02 | 2001f914