Østsiden stadion?
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Følg denne veien helt til du kommer til et T-kryss. Da tar du til høyre, og enda en til høyre.
Følg denne veien, og voila ser du Østsiden stadion på høyre side etter hvert (ikke langt).
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Lars Thoresen
Ble medlem: 11 jun 03
Lagt til: 30 mar 04, 00:00
Endret: 30 mar 04, 00:02
Følg heller den nevnte veien langs Fredrikstadbrua og ta til høyre to ganger. Da skal du ha kommet inn på en vei med hus på venstre side og det digre jordet du hele tiden har hatt på din høyre side fortsatt på høyre side. Du kommer så til en skole på høyre side av veien, og Øssiæ stadion ligger på baksiden av denne. Følg så den intense rødspritdunsten eller menneskemengden, så burde du finne frem.
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Du ser jo omtrent Østsiden Stadion fra toppen av Fredrikstad-brua til venstre for deg (om du kommer fra sentrum)
Trodde alle fotballinteresserte i Fredrikstad visste hvor Østsiden Stadion lå...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ta deg en tur til det gamle pukkverket ved Lislebyveien.
Gå deretter mot elven du forhåpentligvis ser.
Svøm over.
Nå gjenstår det kun en 300 meters gåtur i rett linje frem mot stadion.
Får du allikevel problemer med å finne frem,
...så ikke nøl med å spørre ! ;)
FFK and Wisla Krakow forever...
Eller sier det bare noe om "stedsans"?:p:eek::)
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Det er jo den vidunderlige stadion på riktig side av ælva!!!
Dere har jeg scora mange mål - serru!!!
Kanskje han er skap-fredriksta`er ?
eller - åssen blir det?
:D
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
-exit body, exit mind-
hehe
:ffk::cool:
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
er vel ikke noe galt i det vel? vi på greåker føler mye mer tilhørighet til fredrikstad enn vi gjør til særp..
Opprinnelig postet av ajg
Følte meg nesten litt uvelkommen som FFK-supporter nå... Må man virkelig bo midt i Fredrikstad sentrum og vite eksakt hvor Østsiden stadion er, for å kunne være FFK-supporter?
Jeg skal hjelpe deg jeg, disse andre Nissene skal du bra drite i :D
En stund siden jeg kjørte dit selv, men vi prøver:
Du kommer antageligvis i bil? Da kjører du over Fredrikstadbroa mot Østsiden... På veg over brua ser du "stadion" på sin venstre side, og da sier egentlig veien seg selv... Husker ikke om man måtte inn til gml.byen før man kunne ta av mot "øssia"... Uansett, du skal under broa, og ta så til høyre mot "vollen" du passerer gressmatta etter ca 750 m eller no sånt, du kan ikke kjøre feil...
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Kjør over Fredrikstadbroa, kjør rundt hele rundkjøringa og ta til høyre slik at du kommer langsmed brua på høyre side når du skal ned mot elva igjen. Kjør 250-300 meter, du skal til høyre i første kryss. Så er det noe sånt som 100 meter til du skal til høyre igjen, nok en gang første kryss. Deretter er det bare å følge veien, gjennom en del svinger og over en del fartsdumper, forbi en skole og en haug med hus, og du ender opp i en 90 graders høyresving som vil gi deg Øssia`s klubbhus og gressmatte umiddelbart på høyre side.
Var vel ikke så vanskelig? :cool:
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Dvs. Kjør over Sandesundbrua, og ta av til høyre inn på R111. Følg denne veien uavbrutt i ca: 1,5 mil (gjennom Torp og Sellebakk). Ca 1 km etter Sellebakk, tar du av til høyre (Lundheim).
Der kjører du gjennom et utrolig stygt område med 60/70 talls blokker på følgende møte.
Først en venstre, deretter høyre 2 ganger. Du ser da Østsiden S:confused:tadion på venstre side.
Forvirret Nå :confused:
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Hvor er webmaster??
From 1/2D1
Oleberg og jeg kjørte inn samme avkjøring nesten samtidig vi jo ! Bra vi ikke kolliderte da .... Men min forklaring kom fra Fredrikstad-siden.
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914