Nye spillere.....
---------------------------
Morten
Opprinnelig postet av marpet
Det laget trenger er en virkelig ledende og samlende profil med erfaring og holdninger fra toppnivå, som alle spillerne, inkludert de som burde gå foran allerede i utgangspunktet kan hente impulser fra
Veldig viktig poeng og akkurat hva som var hovedargumentet mitt for at klubben burde strekke seg litt lenger enn normalt for å få Rune Buer Johansen i sin tid. Jeg mener fremdeles at vi mangler den eneren, både på og utenfor banen. Vi hadde en slik spiller i Tore Pedersen i 2. divisjon, men det er ganske sikkert enda viktigere på dette nivået. Ham Kam har fått tak i to stk: Buer Johansen og Frigård.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Bedre blir det ikke når jeg får høre fra sikre kilder om at den sist ervervede finnen har gjort et dårlig treningsopphold på la Manga. At han var direkte skyld i to baklengs i kampen mot Cafê Opera underbygger vel den påstanden.
Håper dette kan være et eksempel på konstruktiv kritikk.
Dette er iallefall veldig dårlig eksempler på konstruktiv kritikk. Dette er ryktemakeri. Han har trent med oss i 2 dager, hvordan gjøre seg opp positiv eller negative meninger utfra det. Eggen trakk han forresten frem som en av de bedre spillerne mot Opera. "Kosso" den spillern som har desidert mest bakgrunn for å uttale seg, forteller at han er utrolig god. Positive tanker folkens. Det er 2 uker til seriestart og lite vi får gjort med laget, uansett hva vi måtte mene. Støtt laget, vær optimister til det motsatte er bevist, og skrinlegg negative rykter om nyervervelser.
Macka fra start!
PS: Super jobb med CD`en djpete og dere andre som var med. Supert at det er mange orginale FFK låter som nå skal brukes.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Kosso sier at Kallio er utrolig god, god i forhold til hvem? Han spiller i Finland. Nivået er forhåpentilg bedre i TL enn i den finske ligaen. Tror det klubben trenger er en spiller som markant hever nivået. Det tror jeg ikke de omtalte nyervervelser gjør!
Morten
Opprinnelig postet av Costanza
Det laget trenger er en virkelig ledende og samlende profil med erfaring og holdninger fra toppnivå, som alle spillerne, inkludert de som burde gå foran allerede i utgangspunktet kan hente impulser fra
Ham Kam har fått tak i to stk: Buer Johansen og Frigård.
rune buer, er jeg med på er en slik fyr, men frigård kan du vel ikke med hånde på hjertet sette i en slik kategori?
på vinger over europa
Til dere som etterlyser en ledende og samlende profil, vil jeg si.
Vi har Tor "med hammern" Tronsen!!!!:ffk:
FFK på toppen i 2005
For oss andre dødelige som kun leser F-B og betrakter de som "noenlunde pålitelige" var jo Kallio en meget positiv tilvekst. Dette ifølge både "journalist" og :ffk: ledelsen.
Så hva er sikre kilder, spillere som er redde for egen plass, eller andre sutrekopper? Håper jeg tar feil i det siste, for det er i allefall ikke positivt, dersom spillergruppa baksnakker eller lekker ut om personlige negative beskrivelser av hverandre.:mad::mad
Det hetes jo at "hestene bites når krybba er tom". håper vi slipper å overføre dette til :ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Og som kjent, så lå Finnland foran Norge på FIFA rankingen før nyttår. Nå har visstnok Norge gått forbi et par plasser, så klasseforskjell på Norsk og Finnsk fotball, slik noen ynder å fortelle om er ikke tilfelle.
Bullshit, Snæbbus...... 1.
Landslagene er kanskje omtrent like bra, men kom ikke her og bruk FIFA-ranking til å si noe om ligasystemet i de respektive landene. Det finske landslaget består nesten utelukkende av utenlandsproffer når de beste er med, og de få hjemlige spillerne som er med spiller for enten HJK eller FC Haka, de to ledende lagene de siste årene i Finland.
Bredden i Tippeligaen er mye bedre, og de 3-4 beste lagene i Norge holder høyere nivå enn det beste laget i Finland.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 31 mar 04, 12:54
Endret: 31 mar 04, 12:57
De vant både cup og serie i 2003 og har også spillt i Champions leaque.:ffk:
Dessuten, når Norge stiller med sitt beste mannskap, består laget også nesten utelukkende av utenlands proffer. Mulig det blir annerledes nå med Hareide, men slik har det ihvertfall vært inntil nå.
FFK på toppen i 2005
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Men er det:D ikke nettopp HJK Kallio kommer fra.
De vant både cup og serie i 2003 og har også spillt i Champions leaque.:ffk:
Dessuten, når Norge stiller med sitt beste mannskap, består laget også nesten utelukkende av utenlands proffer. Mulig det blir annerledes nå med Hareide, men slik har det ihvertfall vært inntil nå.
Hehe...halve det norske landslaget er RBK-spillere, pluss Gamst, Hoset, Gashi sånne talenter fra hjemlandet, det vet du også, gjør du ikke? Så det er en viss forskjell...
- Egil Drillo Olsen.
hva gjelder landslaget med og uten utenlandsproffer, ser jeg heller ikke der den helt store forskjellen. ubetydelige treningskamper spilles uten proffene , mens når det begynner å dra seg mot sluttspill og kvalikkamper, finner du ikke mange enga, bodø/flash, songdal eller viking-spillere.
på vinger over europa
- Egil Drillo Olsen.
PS! Kottila som blir beskrevet som tidenes flopp i Brann, er nå stor helt og toppscorer i HJK.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Så derfor er det vel ikke så enkelt "Costanza" så si hva som er kvalitet!:eek:
- Egil Drillo Olsen.
Ligner på han Jørgen?
Følg med! Jeg snakker ikke om alle de treningskampene under Hareide, men de landskampene som betyr noe, dvs. EM/VM kamper.
Dessuten så går sammenligningen mellom tippeligaen og den Finnske toppserien ikke på bredden men på toppen. Og Kallio har i 3-4 år vært blant toppene i den hjemlige serien i Finnland.:D:D
FFK på toppen i 2005
Følg med! Du spesifiserer aldri hva du snakker om, det er det bare du i din lille verden som vet, derfor blir responsen som den blir...
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914