Boikott
---------------------------
TH
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Motbydelig innlegg!
Frode
- FFK nr. 7 i tippeligan 05
Hattrick.org- Ett vanvittig artig fotballmanager spill!!
TH
Vi må støtte de folka som spiller i ffk uansett hvem det er, men skal ikke nekte for at jeg håpa på noen klassespillere...
Angående billettpriser så anser jeg også den saken som ute av verden. Jeg var sterkt uenig i prisene da de kom og gav klart uttrykk for det. Vi fikk en debatt og har nå lagt den bak oss. Selv om jeg fremdeles er sterkt uenig, så er ikke det noe poeng i å trekke frem slike ting nå.
Greit at du er kritisk, men forsøk å være litt mer konstruktiv.
Og det finnes ikke noe logikk i ditt siste innlegg. Det er ikke noe samsvar mellom at man ikke ønsker boikott og at det er greit at løfter ikke innfris. Hvis du er så lite nyansert som du gir uttrykk for her, så må du leve i en voldsom svart/hvitt-verden, en verden jeg ikke har kjennskap til - heldigvis.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
TH
Lenge leve "hjørnet"!
Trenger vel ikke si mer enn det, men gjør det allikevel:
Som det har vært nevnt i dette forumet i et par uker nå; på tide vi begynner å oppføre oss som supportere. Direkte oversatt fra engelsk vil det si at vi bør støtte laget. Greit nok at det hadde vært fint med et par klassespillere, men det har vi ikke fått; på tide å innse det og slutte å klage! Ang. pris så synes jeg den er helt grei jeg: 950 kr for fast plass i `feltet` er supert spør du meg.
Tilbake til øvinga... mange nye supporter-tekster for oss å pugge nå.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Guttane skal vel støttæs uavhengig av klubben handlekraft!
Macka fra start!
Slike usaklige innlegg ber jeg meg frabett, trodde ikke jeg skulle møte på en sånn Fredrikstad supporter som vender laget ryggen, pga. at spillerkjøpene ikke er gode nok. Du vet faen ikke engang om de vil bli en suksess eller en fiasko.
Vi får stå sammen alle samme, synge i motgang og medgang. Det nytter ikke med noen form for "megselv-tankegang" Vi er en by, et lag og det bør vi være stolte av.
Det laget som spiller den første seriekampen støttes 100 % og det oppfordrer jeg ALLE andre til å gjøre også.
Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere Fotball Norge: "Man leker ikke med ild"
Vi skal jo til Østsiden stadion å synge nye sanger vi da...
Å være FFk-supporter gir deg et godt utseende, klarsyn og fantastiske utsikter.
Opprinnelig postet av torhen
Det oppfordres til boikott av treningskampen mot Brann på grunn av at løfter om omfattende spillerkjøp ikke har blitt innfridd. Hvor er ryggraden hos oss supportere som betaler noen av Norges dyreste sesongskort og ikke får det som blir lovet.
????
Teiteste jeg har sett eller hørt, he he.
Du er vel ikke full?
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Pættærnæ døm hang og slang!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914