Plankehaugen eller Aristokratene?
---------------------------
Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Opprinnelig postet av Holters
Min stemme går til Aristokratene... Synes det klinger vanvittig mye bedre.
Må si meg enig her ja
Syns da ikke en hævv med planker er no stas å ha som supporternavn...
**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**
Opprinnelig postet av ffkbærte
Jeg lurær bare på om det er noen som er enige med meg, at det høres bedre ut at supportergruppen til Fredrikstad heter Aristokratene i stede for Plankehaugen, når supporter butikken heter Aristokraten..
Må vel bli Aristokrattet da, he he....
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
Opprinnelig postet av trigz
Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.
- Fredrikstadgutter våre veier -
Plankehaugen er fint det!
Aristokratene høres bare arrogant ut, og det er jo tross alt 40 år siden FFK var noe særlig lag å skryte av? Og det er vel ikke noen vitts å drive å mase om at FFK var jævlig bra på 50 og 60-tallet?
Det som teller nå er det nye laget, og sesongen 2004. Det er bra med historie, og bra med pokaler i skapet, men vi trenger ikke gå rundt å skryte av fordum tid. Derfor er Plankehaugen et ok navn. I hvert fall bedre enn Aristokratene.
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914