Husk meg
Brukernavn
Passord

Plankehaugen eller Aristokratene?

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 30 mar 04, 10:51
He he ... Var nok litt mer som skjedde enn noen rykter om en øl eller to på byen for gutta som spilte den gang ja :D

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 30 mar 04, 11:49
Aristokratene klinger mye bedre! Jeg ser for meg supporterutstyr ala den jakka hvor det står `Ekte Aristokrat` på ryggen. Blir liksom ikke det samme for mannen i gata hvis han må tre på seg en `Ekte Planke` gensere e.l....

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


Mustang

A-lagspiller

Ble medlem: 27 okt 03
Innlegg: 402

Lagt til: 30 mar 04, 17:07
Opprinnelig postet av Holters
Min stemme går til Aristokratene... Synes det klinger vanvittig mye bedre.


Må si meg enig her ja
Syns da ikke en hævv med planker er no stas å ha som supporternavn...

---------------------------

**Sinnet skaper alt, såvel det gode som det onde...sorg og lykke...rikdom og elendighet**


JA

Juniorspiller
Ble medlem: 29 mar 03
Innlegg: 165

Lagt til: 30 mar 04, 19:13
Opprinnelig postet av ffkbærte
Jeg lurær bare på om det er noen som er enige med meg, at det høres bedre ut at supportergruppen til Fredrikstad heter Aristokratene i stede for Plankehaugen, når supporter butikken heter Aristokraten..


Må vel bli Aristokrattet da, he he....

---------------------------

Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!


En Annen Planke

Juniorspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 208

Lagt til: 31 mar 04, 15:50
Nå som Plankehaugen har fått så mange nye medlemmer allerede, synes jeg det er rart å skifte navnet nå. En så stor endring bør ikke skje to uker før seriestart. Jeg tror faktisk at navnet begynner å bli innarbeidet i byen, og at det slett ikke har noe dårlig rykte på seg. Med 550 medlemmer allerede nå, tviler jeg på at forskjellen ville vært så gedigen bare på grunn av en navneendring. Dessutten synes jeg - som sagt - at en slik endring ikke bør skje før under evalueringen av denne sesongen. Min stemme hadde derfor blitt nei - om jeg kunne kommet.

---------------------------

Opprinnelig postet av trigz


Hvis dere vil leve i trua på at dere veit en dritt om supporterkultur, lykke til på ferden mot en lang rekke tap og en hel masse nedturer. Vi ses i høst, bønder. Hvis dere ikke har gått lei innen den tid.


aresolbe

Juniorspiller

Ble medlem: 19 nov 03
Innlegg: 167

Lagt til: 31 mar 04, 15:54
Må si det samme som En Annen Planke (hmmm dobbel betydning der jo :D ) Plankehaugen bør beholdes. Kommer ikke ikveld jeg heller, og jeg har en følelse av at det blir endring ikveld.

---------------------------

- Fredrikstadgutter våre veier -


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 31 mar 04, 15:57
Enig med Den annen Planke.
Plankehaugen er fint det!

Aristokratene høres bare arrogant ut, og det er jo tross alt 40 år siden FFK var noe særlig lag å skryte av? Og det er vel ikke noen vitts å drive å mase om at FFK var jævlig bra på 50 og 60-tallet?

Det som teller nå er det nye laget, og sesongen 2004. Det er bra med historie, og bra med pokaler i skapet, men vi trenger ikke gå rundt å skryte av fordum tid. Derfor er Plankehaugen et ok navn. I hvert fall bedre enn Aristokratene.



Planken

Moderator

Ble medlem: 17 mar 04
Innlegg: 1632

Lagt til: 31 mar 04, 16:08
Og så er det litt klønete å legge et møte samtidig som en Landskamp da...

---------------------------

"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"

- Egil Drillo Olsen.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340