Laget Til Seriestart
Det nærmer seg jo seriestart, og 1-ellver må spilles inn:
1. Rotevatn
2. Cwartek
3. Kallio
4. Helland
5. Trondsen
6. Risholt
7. West
8. Koskela
11. Søderstjerna
9. Brenne
10. Ringerg
Innbyttere:
- J. Pettersen
- Sørlie
- Johnsen
- Hornseth
- C. Pettersen
- Johannessen
- Latyr
Backup:
- Staw
- Hagen
- Fallay
- Røn
- Riis
- Pestisha
- Holberg
- Garro
- MacDonald
Tror uansett ikke Lillestrøm får noen walkover om vi mønstrer det laget der.
Det her blir bra!!! :)
- !
ser ogsaa for meg at mommo blir aa finne fra start etter hvert.
---------------------------
med ffk til champions league!
:ffk:
Er litt usikker på denne Kallio, for han hadde jo imponert mer som stopper enn som venstreback mot Cafe Opera, så det kan hende han skyver ut helland og at Stian tar backen, men jeg tror det blir slik du skriver.
Offensivt er det vel pr. i dag bare en ting som er usikkert, og det er om Hornseth skal spille eller ikke, og hvem han da evt. skyver ut av laget.
Søderstjerna kan fort falle igjennom i TL, så Kallio eller Stian kan fort bli flyttet fram på venstrekanten også..
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Any given sunday
Johnsen - Söderstjerna - Risholt - West
Er nemlig litt usikker på åssen det går med Risholt og Koskela sentralt.
Er ikke i tvil om at de begge er gode, men jeg har inntrykk av at de begge er defansive terriere, og hvor er den sentrale, offansive spilleren?
Jeg har mere tro på Söderstjerna i denne rollen enn noen andre på laget.
Brenne tror jeg gjør seg best som spiss. Han hadde ikke akkurat suksess på midtbanen til moss.
Var det ikke i denne rollen Söderstjerna var en hit i Sverige?
Som en backup på defansiv midtbane har vi Koskela, i tilfelle Eggen vil ha Risholt på stopperplass. Tror ikke dette er noen dum ide, med tanke på fart i midtforsvaret.
Opprinnelig postet av JJunior
...
Er nemlig litt usikker på åssen det går med Risholt og Koskela sentralt...
Roger gjorde en utmerket jobb på midtbanen i forrige sesong, så jeg tror ikke det vil være noe problem.
(Eller mener du at kombinasjonen Risholt / Koskela er usikker?)
Eneste jeg kunne tenke meg å forandre var Sørlie i mål, føler meg ikke trygg på Rotevatn enda.:rolleyes:
Håper og tror at Håkan og West kan få fart på sidene, dersom de ikke lykkes er jo Stian en "sugen" innbytter. Det samme kan sies om både Bjørnar og Hornseth.
:ffk:
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden." " Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av Jon
(Eller mener du at kombinasjonen Rishodt / Koskela er usikker?)
Jepp!
Det var det jeg mente.
Det jeg mener at de begge er defansive, og kanskje derfor blir litt like.
ellers har jeg jo ogsaa mer trua paa stjerna sentralt. han legger i hvert fall ikke sjul paa at det er der han vil spille. og han har mer aa bidra med enn det han viste i fjoraarsesongen som han karakteriserer som sin daarligste noensinne.
og ja, 1 meter og 94 hoeres mer ut som en stopper ja, men saa er det digg aa faa en loesning paa venstrebackproblemet da.
med ffk til champions league!
Rotevatn
Zwartek Tronsen Kallio
Risholt Koskela
West Brenne Søderstj.
Hornseth Ringberg
Med denne oppstillingen gjør det ikke så mye om Risholt - Koskela er defensive terriere. I de kampene hvor vi blir presset, vil disse to terrierne bli gode å ha defensivt.
Når det gjelder målmannsvalget tror jeg det vil vise seg at Rotevatn har et større reportuar.:ffk::ffk:
FFK på toppen i 2005
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
"Jeg driter i hvilke lag som kommer bak oss på tabellen, bare det er mange"
- Egil Drillo Olsen.
I år mener jeg virkelig vi har spillertyper til å spille sånn. Når vi forsvarer oss vil da Risholt - Koskela fungere som ekstra midtstoppere, slik at det da blir 5-3-2.:D:ffk:
FFK på toppen i 2005
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914