Rett innkjøpspolitikk?
Opprinnelig postet av super
nå må det litt mer til for å forsterke i tippeligaen da..
Der er jo derfor vi har forsterka som vi har gjort jo !!!
---------------------------
Røde og hvite kællær ut på banen tællær
Til Svein, ja Dadason var viktig på høstsesongen, men han var da et "gamble-kjøp". Skadet og ute av form når han kom, var litt tilfeldigheter at han slo til spør du meg. Men når det er sagt var det helt riktig å forsøke av klubben. Men det spørs om han hadde gjort noe forskjell i tippeligaen, og han kom jo for at han ikke fikk spille. Mitt syn er at til sommeren, hvis det går dårlig, komme et eller flere panikk-kjøp i et forsøk på å holde plassen, og de er gjerne dyre. Da hadde det kanskje vært bedre å gjort det nå, når det ifølge Høili ikke står på penger.
Dette har ikke noe med å være negativ, eller ren supporter eller ikke. Jeg har vært positiv hele tiden og er det fortsatt, er også få mennesker som er mer supporter enn meg, har bl.a. spilt 10 år i klubben! Når klubben går ut med at de skal ha stor-fisken, må de ihvertfall gjøre et forsøk! Når det foregår uttalelser og strategier man klør seg i hodet over, må det stilles spørsmål. De uttalte jo bl.a. i et forsvar på den høye prisen på sesongkort at publikum burde bidra med midler til spillerkjøp de også. Har fått lite valuta for 2800 kr må jeg si. Men er enig at det må ses fremover nå og mobiliseres for sesongstart.
Dette har ikke noe med å være negativ, eller ren supporter eller ikke. Jeg har vært positiv hele tiden og er det fortsatt, er også få mennesker som er mer supporter enn meg, har bl.a. spilt 10 år i klubben! Når klubben går ut med at de skal ha stor-fisken, må de ihvertfall gjøre et forsøk! Når det foregår uttalelser og strategier man klør seg i hodet over, må det stilles spørsmål. De uttalte jo bl.a. i et forsvar på den høye prisen på sesongkort at publikum burde bidra med midler til spillerkjøp de også. Har fått lite valuta for 2800 kr må jeg si. Men er enig at det må ses fremover nå og mobiliseres for sesongstart.
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
Hvis Dan Eggen signerer før 01.04, ja da har jeg faktisk god tro på at vi skal klare oss. Da vil vi ha fått to dyktige forsvarspillere med internasjonal rutine i løpet av en ukes tid...
Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad
Tror Dan Eggen hadde vært et bra valg ja. Litt treg og lik de andre sånn sett, men rutinen er viktig!
En hilsen fra Sydney til HJØRNET og mine setevenner OA og Sveise, forventer blankpolert sete til sommeren!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914